Parry schreef:
Ik ben me gisteren op vp gaan aanmelden, als ik iets plaats, gelijk gemene rea ..
kdacht dat dit een leuk spel was enzo. maar nu gelijk haat >.<
Dude, ga iets beters doen dan haten -.-
Als je me niet mag fso zeg dat dan .. u.u
Nogmaals: Ik ben NIEUW. Ik weet nog niet helemaal hoe dit spel werkt. dus ga niet zeggen dat ik te dom ben voor vp alleen omdat ik nog niet weet hoe dit spel werkt sjezus -.-
Ik ben me gisteren op vp gaan aanmelden, als ik iets plaats, gelijk gemene rea ..
kdacht dat dit een leuk spel was enzo. maar nu gelijk haat >.<
Dude, ga iets beters doen dan haten -.-
Als je me niet mag fso zeg dat dan .. u.u
Nogmaals: Ik ben NIEUW. Ik weet nog niet helemaal hoe dit spel werkt. dus ga niet zeggen dat ik te dom ben voor vp alleen omdat ik nog niet weet hoe dit spel werkt sjezus -.-


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


9
