Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik koop geen manager omdat het
Account verwijderd




niet mooi bij mijn look staat, zo'n geel ding... oeps :3
Toothless
Wereldberoemd



haha, lol.
Zo'n geel ding heet een ster trouwens. ;p
Account verwijderd




haha, lol.
Zo'n geel ding heet een ster trouwens. ;p

Oh, ik vind het meer op een kroontje lijken, lol ^^
Toothless
Wereldberoemd



haha, lol.
Zo'n geel ding heet een ster trouwens. ;p

Oh, ik vind het meer op een kroontje lijken, lol ^^

Het is wel een ster. :3
Account verwijderd




Dus nu heb ik het maar weggegeven (:
xAnna
Straatmuzikant



Hahahaha, ik weet anders toch niet wat ik met mijn cr moet
Account verwijderd




Hahahaha, ik weet anders toch niet wat ik met mijn cr moet

Ik heb Laura nu een weekje manager gegeven (:
xAnna
Straatmuzikant



Hahahaha, ik weet anders toch niet wat ik met mijn cr moet

Ik heb Laura nu een weekje manager gegeven (:

Aww, lieff
Account verwijderd




Hahahaha, ik weet anders toch niet wat ik met mijn cr moet

Ik heb Laura nu een weekje manager gegeven (:

Aww, lieff

gheheh
Toothless
Wereldberoemd



als je echt niet weet wat je met je credits moet, mag je mij ook wel een weekje schenken hoor :)
Account verwijderd




als je echt niet weet wat je met je credits moet, mag je mij ook wel een weekje schenken hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

tumtumtum
Toothless
Wereldberoemd



als je echt niet weet wat je met je credits moet, mag je mij ook wel een weekje schenken hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

tumtumtum

tumtumtum? xd
Anoniem
Minister of Pop



hahaha ja bij mij verpest het mijn naam
Toothless
Wereldberoemd



hahaha ja bij mij verpest het mijn naam

hahaha nu snap ik hem pas wauw xd
Maar kan het sterretje er niet achter komen dan?
Anoniem
Minister of Pop



hahaha ja bij mij verpest het mijn naam

hahaha nu snap ik hem pas wauw xd
Maar kan het sterretje er niet achter komen dan?

nee sad
Account verwijderd




hahaha ja bij mij verpest het mijn naam

OOOOH

Nu snap ik je naam pas, oeps :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste