Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truth Minori; dit is je kans!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hehe, truth me maar!
Anoniem
YouTube-ster



Je komt soms wel een beetje bot over,
maar ik snap dan dat je dat -soms- niet zo bedoelt. Verder ken ik je niet echt goed,
Ik heb wel een keer een kort mail gesprek met je gehad volgens mij..
En daardoor weet ik wel dat je heel aardig bent ahaha c:
 
Anoniem
Wereldberoemd



Je bent leuk en ik mag je amen. 
Anoniem
Wereldberoemd



Je komt soms wel een beetje bot over,
maar ik snap dan dat je dat -soms- niet zo bedoelt. Verder ken ik je niet echt goed,.
 

Silatunique
Landelijke ster



Soms kom je erg bot over, maar als je via mail praat ben je erg aardig ;) 
-
Wil je mij ook ff truthen ben benieuwd hoe je over me denkt ;p
Thrandy
Karaoke-ster



Soms mag ik je wel, maar op andere momenten ben je echt irritant en mag ik je absoluut niet. Ik weet niet wat ik van je moet vinden.
Tim
Wereldberoemd



Soms mag ik je wel, maar op andere momenten ben je echt irritant en mag ik je absoluut niet. Ik weet niet wat ik van je moet vinden.

Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.

Minori
Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.

Jasmijn
Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.

Ja die had ik al gezien.
Anoniem
Queen of Queens



ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.

Minori
Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.

Jasmijn
Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.

Waarom truth jij jasmijn? xD
Anoniem
Queen of Queens



ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.

Minori
Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.

Jasmijn
Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.

..beetje te veel gekopieerd

oXD
Sophrosyne
Straatmuzikant



xo
Account verwijderd




Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl. 

xxxx
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl. 

xxxx

SAME XXXXXX
Silatunique
Landelijke ster



Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl. 

xxxx

SAME XXXXXX

... veel haters
Account verwijderd




Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl. 

xxxx

SAME XXXXXX

... veel haters

Haha dit is maar voor de grap hoor. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste