Chayen schreef: Je komt soms wel een beetje bot over, maar ik snap dan dat je dat -soms- niet zo bedoelt. Verder ken ik je niet echt goed, Ik heb wel een keer een kort mail gesprek met je gehad volgens mij.. En daardoor weet ik wel dat je heel aardig bent ahaha c:
Silatunique schreef: Soms kom je erg bot over, maar als je via mail praat ben je erg aardig - Wil je mij ook ff truthen ben benieuwd hoe je over me denkt ;p
Bram schreef: ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.
Minori Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.
Jasmijn Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.
Bram schreef: ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.
Minori Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.
Jasmijn Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.
Bram schreef: ken je alleen van vroeger in het bloggersteam, daarnaast weet ik niet veel over je.
Minori Ik vind je erg irritant en ik kan je niet uitstaan. Naar mij toe komt het over alsof je denkt zoveel over alles te weten, maar er net niks van afweet. Ik vind je echt gigantisch irritant.
Jasmijn Ik mag je wel, soms kan je redelijk irritant zijn.
schreef: Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl.
Angel schreef: Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl.
Angel schreef: Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl.
xxxx
SAME XXXXXX
... veel haters
Account verwijderd
schreef:
Undedected schreef:
Minori schreef:
Angel schreef: Ik mag je echt niet, sorry. Ik vind je echt rot irritant. Je doet alsof je alles bent terwijl je dat echt niet bent. Ik begrijp niet waarom we ooit vrienden zijn geworden. Ik zou je zelfs misschien haten...Maar goed. Anderen mogen je leuk vinden, maar ik jou niet, ok. Je bent echt een fucking bitch girl.