Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
ALS ik mijn label wegdoe.
Anoniem
Minister of Pop



ALS ik mijn label wegdoe. Bij welke moet ik dan komen?  Geef me een paar goeie redenen. Als je het voor mij niet weet, mag je vragen wat ik leuk vindt. Hh is lief.
Anoniem
Minister of Pop



Waarom zou je? Ik denk dat je zelf veel plezier hebt in een label hebben, anders maakte je er geen tientallen aan. Ik denk dat je er innenkort toch terug eentje wilt, dus het is beter als je het niet verwijderd. Anders verspil je keer op keer meer credits. Vreemd dat dat uit mijn mond komt, but

Maar hoe kom ik aan leden dan?
Anoniem
Minister of Pop



Waarom zou je? Ik denk dat je zelf veel plezier hebt in een label hebben, anders maakte je er geen tientallen aan. Ik denk dat je er innenkort toch terug eentje wilt, dus het is beter als je het niet verwijderd. Anders verspil je keer op keer meer credits. Vreemd dat dat uit mijn mond komt, but

Maar hoe kom ik aan leden dan?

Moet jij maar zien te doen ahah

Hoe?.?
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Minister of Pop



Mensen please
Anoniem
Minister of Pop



Maar bij welke moet ik dan komen
Anoniem
Minister of Pop



Maar bij welke moet ik dan komen

Anoniem
Minister of Pop



Hh
Tianmi
Straatmuzikant



Het is jou label en dus jou keus. 

Anoniem
Minister of Pop



Meh ik weet niet
Anoniem
Minister of Pop



mensen overtuig me.
BeYourMusic
Popster



als je van anime houd kun je bij AnimeRecords :3
Anoniem
Minister of Pop



als je van anime houd kun je bij AnimeRecords :3

nee ken da geeneens
Anoniem
Minister of Pop



hoe heet je platenlebel

thegoldenquill
Anoniem
Minister of Pop



hoe heet je platenlebel

thegoldenquill

ik ga lid worden

yay! hou je van schrijven dan?
Anoniem
Minister of Pop



ik ga lid worden

yay! hou je van schrijven dan?

nee niet zo maar ik wil wel bij jou platenlebel horen je moet hem niet verkopen maar promoten

mm oki
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste