Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Thegoldenquill zoekt leden.
Anoniem
Minister of Pop



Hallo. Ik ben Felicia. Ik ben de eigenaar van het platenlabel thegoldenquill. Wij zoeken nog leden. Thegoldenquill is een label wat draait om schrijven en rpgen. We helpen elkaar met tips. Om beter te worden in het schrijven. We helpen ook met het verzinnen van originele en leuke verhaallijnen. Ik ben van plan om ooit. Als we veel leden hebben. Thema rpgs te starten, maar dat horen jullie nog. Bij 15 leden of meer komen er competities en mod verkiezingen. Word dus zeker lid hh is lief
Anoniem
Minister of Pop



T
y
Account verwijderd




Ik weet waarom je niet veel leden krijgt. Er is al een schrijf label, dus het onderwerp van je label is ook niet erg goed dan ;) (:
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet waarom je niet veel leden krijgt. Er is al een schrijf label, dus het onderwerp van je label is ook niet erg goed dan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> (:

Mm 2
Account verwijderd




Ik weet waarom je niet veel leden krijgt. Er is al een schrijf label, dus het onderwerp van je label is ook niet erg goed dan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> (:

Mm 2

2?
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet waarom je niet veel leden krijgt. Er is al een schrijf label, dus het onderwerp van je label is ook niet erg goed dan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> (:

Mm 2

2?

Camphalfblood en quantum vgm
Tianmi
Straatmuzikant



srry hebb al een label
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Account verwijderd




Mm 2

2?

Camphalfblood en quantum vgm

Ja zie je?
Anoniem
Minister of Pop



hh
Anoniem
Minister of Pop



hh
Silatunique
Landelijke ster



Ik ben al lid >.<
Anoniem
Minister of Pop



zo weer 2 dr bij
Silatunique
Landelijke ster



zo weer 2 dr bij

Ja geheheh beter dan niks.
Anoniem
Straatmuzikant



Mm 2

2?

Camphalfblood en quantum vgm

CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:
Anoniem
Minister of Pop



zo weer 2 dr bij

Ja geheheh beter dan niks.

dity hebben jullie ideetjes hoe we het leuker kunnen maken?

yay ty.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste