Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Mijn eerbetoon aan spelers van VP!
Adelyna
Landelijke ster



Hallo lieve mensjes,
Als eerst wilik Kaj en Lianne heel erg bedanken voor het maken van dit spel. Ik heb hier zoveel fantastische mensen leren kennen die in 7 maanden tijd veel voor zijn gaan betekenen!! Ik ken jullie nog niet persoonlijk, maar jullie lijken me echt geweldig!!

Psychopath lieve schat, we werden heel snel bff's, maar ik heb nooit spijt gehad! Het begon met een lolletje op het forum, en nu praten we vaak via app en hebben we zelfs ff gebeld met elkaar (Nu voel ik me stoer cool) ik wil je echt nooit meer kwijt Manuela!! Ik wil nog lang contac met je! I love you!

Julia heeyy juultje, we zijn al lekker aan het mailen, en nu zijn we bff's :) je bent echt een lieve schat, en volgens mij werden onze mails echt een beetje lang, dat we steeds nieuwe maakte!! I love you!!

Alena Hee jamieeee!! Hihi! Sinds ik die groepsapp heb gemaakt praten we regelmatig! Je bent echt awesome en ik hoop dat ik je nog beter mag leren kennen.

Unashamed (schrijf ik je naam goed Simone?) hoiii simooneeeee! Sinds vandaag zijn we aan het mailen, maar het is al zo gezellig! Ik wil je echt nog beter leren kennen!

Rafke hee Rafkeee! Je bent gwn een awesomeheid mod! Ben zo blij dat ik jou ook heb leren kennen via die groepsapp, en hopelijk mag ik je nog beter leren kennen!

Cynthiaatjeex heee, je bent echt een schat cynthia! Echt leuk dat je ook in de groepsapp zit! Hiervoor was je niet echt bekend voor me, maar nu wel!!

Roserai hee fenne! Ik vind jou zo een knap meisje he, en je bent ook zo grappig HAHAHA 

Safety hee Marissa! We mailen sinds kort, maar het voelt al echt vertrouwd! Je bent echt een schat, en we blijven gwn door appen en mailen!

Mylimasis wauww, ik ken je vp naam uit mijn hoofd Nienke!! Je bent echt een schat, en kan soms zo hard om je lachen!!

Rochel omgad, ik kan soms zo hard om je lachen, want je bent gwn zo geweldig!! 

Angel Hee Rachel! Je bent echt een schat, en ook zo gul! Ik snap wel waarom naomi mer jou bff's is!! 

Nuts: Jrisa, ik ken je persoonlijk nog niet echt, maar ik vind je echt awesome! Hopelijk kan ik je snel leren kennen, want that's my dream!! ;3

Er zijn nog meer schatten op vp zoals: Anna, Chayen, Dana, Eunice(XLisa), Halima, Joline, Tooth en Liese!! (ik hoop niet dat ik iemand ven vergeten!)

Ik mail graag, dus als je me beter wilt leren kennen, mag je me altijd mailen!

I Love yoy guys!!
Xoxox Maureen aka Equality, Melisandre, Florenthe en xilovehimx
Cinta
Landelijke ster



Liefff
Adelyna
Landelijke ster



Liefff

Hihi, hopelijk ben ik niemand vergeten, want anders schaam ik me :$
Ralsei
Internationale ster



Liefff

Hihi, hopelijk ben ik niemand vergeten, want anders schaam ik me <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>


OMG je vergeet Cindy en Marja
Adelyna
Landelijke ster



Liefff

Hihi, hopelijk ben ik niemand vergeten, want anders schaam ik me <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>


OMG je vergeet Cindy en Marja

Maar ik ken hun nog niet persoonlijk, en heb nog nooit echt met hun gepraat xD
Ralsei
Internationale ster



Hihi, hopelijk ben ik niemand vergeten, want anders schaam ik me <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>


OMG je vergeet Cindy en Marja

Maar ik ken hun nog niet persoonlijk, en heb nog nooit echt met hun gepraat xD

:o
Fem
Popster



Lief c:
xAnna
Straatmuzikant



liefff
Mylimasis
YouTube-ster



HEHEHEHHEHEHEH :d
Toothless
Wereldberoemd



Wauw, lief! haha ook echt bij iedereen de echte naam en bij mij Tooth, haha. :)
Marissa
Internationale ster



Awwh, sweet :3
Adelyna
Landelijke ster



Wauw, lief! haha ook echt bij iedereen de echte naam en bij mij Tooth, haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ja, omdat er meerdere mensen hier Anouk heten xD
Cynthia
Straatmuzikant



Omg ahww, superlieeff, voorheen viel je mij eigenlijk ook niet zo op, maar nu appen we best veel in de groepsapps :)
Adelyna
Landelijke ster



Eindelijk sta ik eens bij zo'n topic haha, super lief! En je schrijft het prima! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Awhh, maar je bent gwn een schat hoor! Hopelijk mogen meerdere mensen je zo leren kennen!
Adelyna
Landelijke ster



HEHEHEHHEHEHEH <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik wou eigenlijk je leuke bijnaam erin zetten, maar dat vindik zielig voor je ;3 xoxoxoxoxoxoxox
Adelyna
Landelijke ster



omg k sta erbij!!!

Duhhhh!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste