Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Mijn nt solli is echt een hel
Anoniem
Wereldberoemd



voor de nt'ers

maar ze weten wel meteen dat ik van schrijven houd ;-;





(hij staat ondertussen in mn blog mensjes)
Lix
YouTube-ster



Ik ben de vakantie totaal niet beschikbaar, anders had ik echt wel meegedaan ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



hahahhaahhahahhaa lkkr denk wel dat je nt wordt 

Ik hoop in ieder geval stagiair te worden, bij BOG leerde ik ook héél veel over lay-outs enzo dus dat kan ik wel weer gebruiken haha!
Toothless
Wereldberoemd



Waar staat je solli? (:
Anoniem
Wereldberoemd



Waar staat je solli? (:

Hij is nog niet af, ben met typen pas op 1/3 ofzo xD (maar hij komt in mijn blog)
Toothless
Wereldberoemd



Waar staat je solli? (:

Hij is nog niet af, ben met typen pas op 1/3 ofzo xD

oh oké, die van mij staat in mijn blog 
Anoniem
YouTube-ster



oja zucht ik moet nog alles gaan bekijken oeps 
Anoniem
Wereldberoemd



oja zucht ik moet nog alles gaan bekijken oeps 

ik heb al 534 woorden

en ben op 1/3 houd je nu van me
Anoniem
Wereldberoemd



Waar staat je solli? (:

Hij is nog niet af, ben met typen pas op 1/3 ofzo xD

oh oké, die van mij staat in mijn blog 

Ohja die zag ik, hij is leuk!
Anoniem
YouTube-ster



oja zucht ik moet nog alles gaan bekijken oeps 

ik heb al 534 woorden

en ben op 1/3 houd je nu van me

ja voor eeuwig en altijd
Anoniem
Wereldberoemd



oja zucht ik moet nog alles gaan bekijken oeps 

ik heb al 534 woorden

en ben op 1/3 houd je nu van me

ja voor eeuwig en altijd

ik wist het wel!!
Anoniem
Wereldberoemd



♥♥
Account verwijderd




heb je m al verzonden dan ga ik m lezen
Anoniem
Wereldberoemd



heb je m al verzonden dan ga ik m lezen

Biiiiiiijna klaar

maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah
Account verwijderd




heb je m al verzonden dan ga ik m lezen

Biiiiiiijna klaar

maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah

ik verveel me schiet op
Anoniem
Wereldberoemd



heb je m al verzonden dan ga ik m lezen

Biiiiiiijna klaar

maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah

ik verveel me schiet op

ja sorry ik moet nog alleen de pluspunten en waarom je mij moet kiezen ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste