Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Zal ik ook een keer een rpg
Anoniem
Wereldberoemd



openen, kijken wat mensen ervan vinden? .-.
Placebo
Wereldberoemd



Ja
Anoniem
Wereldberoemd



Okeee effe kijken welke
Account verwijderd




Ja.
Lefacumis
Wereldberoemd



jAA
Anoniem
Wereldberoemd



Ik post er hieronder twee en dan moeten jullie effe kiezen!!
Anoniem
Minister of Pop



openen, kijken wat mensen ervan vinden? .-.

A.
Anoniem
Wereldberoemd



RPG: Psychopath University 

Misschien ben je er gekomen door je ouders, dat ze dit een geschikte school voor je vonden zonder jou mening te vragen. Misschien ben je er gekomen doordat de leraren je passie en kwaliteiten zagen. Of misschien ben je er gekomen als proefkonijn. Hoe je er gekomen bent, maakt ook eigenlijk niet uit. Welkom op het PU. Psychopath University. Of zoals de normale mensen het kennen: Panama University. 

Er is misschien wat uitleg nodig bij de naam: PU, Psychopath University. Normale mensen kennen het echter alleen als Panama University, zo heette het ook oorspronkelijk en toen er opnieuw iemand de school over nam, bleef de naam. Alleen de afkorting kreeg ook nog een andere betekenis. Psychopath University. Waar denk je aan als je dat hoort? Pijn. Bloed. Gevaar. Dood. Allerlei gedachten die door je hoofd zouden kunnen spoken en al die gedachten zijn waar. 
Dit is niet zomaar een school. Leer hier hoe je anderen pijn doet, hen het leven afneemt en er plezier in schept. 

Op deze school lopen twee volwassenen rond en verder een heleboel kinderen. De volwassenen beheersen de school, maar geven ook de lessen. De kinderen kunnen daar als leerlingen zijn, maar ook als kinderen die zijn meegenomen door de volwassenen om met proeven te gebruiken. De leerlingen hebben natuurlijk wel anderen nodig om de nieuwe technieken op uit te proberen. Ze mogen het niet op elkaar uit proberen, maar in sommige lessen wel op de leraren. Daar staat tegenover dat de leraren ook op de kinderen dingen experimenteren. Zo leren ze hoe om te gaan met pijn die ze zelf meemaken en is het de bedoeling dat ze ook gaan snappen hoe een slachtoffer zich gedraagt. 

Als je je niet aan de regels van de school kan houden, dan zal je sowieso het schoolgebouw nooit meer verlaten. Je wordt ook een experiment voor de andere leerlingen, misschien moeten je eigen vrienden je wel märtelen. Dat is allemaal mogelijk. Hoe de volwassenen het willen, zo gebeurt het ook. 

Regels van PU: 
- Doen wat er in de lessen wordt gezegd/gevraagd. 
- Wees op tijd bij de lessen. 
- Niet zeuren als je gewond raakt of pijn hebt. 
- Hecht je niet teveel aan mensen. 

Zoals je misschien wel kan zien, dit zijn niet de normaalste regels die je op een school vindt. Maar op PU maakt het dan ook niet uit als je met je medeleerlingen vecht, ze mïshandelt of je een grote mond hebt. Ik kan het je nog sterker vertellen, op deze manier kan je weleens het lievelingetje van de leraar(es) worden. 

De vakken: 
- Krachttraining: Je zou het kunnen zien als een soort van gym, maar dan net iets anders. Je krijgt vooral les in hoe je iemand moet overmeesteren en moet zorgen dat ze lichamelijk niets terug kunnen doen, in welke positie je ook bent. Dit is echter voor jongens vaak makkelijker dan voor meisjes. 
- Voorwerpen: Hier krijg je les over welke voorwerpen je allemaal zou kunnen gebruiken om iemand te märtelen en soms worden nieuwe voorwerpen ook getest op de leerlingen. Natuurlijk kan je als een goed psychopaat alles gebruiken, maar dat leer je hier ook allemaal. 
- Märtelen: Märtel, mïshandel of verkrächt de menselijke experimenten die je voor je krijgt. Soms märtel je ook je eigen medeleerlingen, je leraar of wordt je door je medeleerlingen of leraar gemärteld. 
- Uithoudingsvermogen: Dit is de enige les waar je constant zelf gemärteld wordt. De leraar doet dit en degene die als laatste over blijft zonder te gillen, huilen of kermen krijgt een beloning. Uiteraard is dat iets in de trant van een extra menselijk experiment. 

Per dag heb je iedere les een vol uur lang. Je krijgt les van beide volwassenen tegelijk, alhoewel je soms in kleinere groepjes wordt opgesplits omdat dat makkelijker is. De dag begint met krachttraining, dan uithoudingsvermogen, voorwerpen en de dag wordt afgesloten met märtelen. Tussen de uithoudingsvermogen en voorwerpen zit een kleine pauze waarin je iets kan eten en je wonden kan verzorgen. 

Ik stel aan je voor, de leden van Psychopath University. 

Leraar + Lerares 1JB + 1MB 

Gedwongen leerlingen 1MB + 1JB 

Vrijwillige leerlingen 1JB + 1MB

Uitleg personen: 
- Leraar + Lerares: De mensen die de school besturen en de lessen verzorgen. 
- Gedwongen leerlingen: Leerlingen die door hun ouders op deze school zijn gekomen, maar LET OP ze zijn wel leerlingen en dus geen experimenten. 
- Vrijwillige leerlingen: Leerlingen die door hun kwaliteiten of passie op de school zijn gekomen.
Anoniem
Wereldberoemd



RPG: Time to make you scream. 

Ten eerste moeten jullie bedenken dat dit geen normale rpg is, dus als je niet tegen bloed, verkrächting of märtelen kan, dan kan je gelijk wel weer weggaan. Deze rpg gaat over het leven met een psychopaat, meerdere psychopaten eigenlijk. Leven met psychopaten in het donker. 

Drie mensen, een jongen en twee meisjes, gaan naar een verlaten gebouw om iets op te halen. De jongen heeft ze overgehaald om mee te gaan, omdat hij zijn jas daar vergeten was. Niets bijzonders dus en aangezien hij een pasje heeft, is het ook nog eens legaal. Als ze daar eenmaal aankomen, begint het al te schemeren. Niets vermoedend lopen ze naar binnen, totdat de deur achter ze dichtvalt en niet meer open kan. Niet met een pasje, gewoon niet. Natuurlijk worden ze bang, helemaal alleen in een groot bedrijf met meerdere verdiepingen. Gelukkig is er nog licht, maar niet lang meer. Zogauw ze op onderzoek uitgaan, vallen alle lichten uit. Eerst denken ze dat de stoppen zijn doorgeslagen, maar iemand heeft het gebouw gesaboteerd. En die iemand, is nog steeds in het gebouw. 

Dan heb je nog de twee psychopaten, die net een uurtje eerder dan het groepje in het gebouw zijn gekomen. Ze wisten dat het groepje zou komen, dus hadden ze hun maatregelen getroffen. Zij zitten verstopt in de controlekamer. Hier kan je alles wat er in het gebouw gebeurt via camera's in de gaten houden, je weet dus altijd waar iedereen is. Als ze in het gebouw rond gaan lopen, dan hebben ze een apparaatje bij zich waarop ze de cameras ook kunnen zien, zodat ze nooit verrast worden. Zij controleren het hele gebouw dus eigenlijk. Soms gaat een van de twee rondlopen en komt 'per ongeluk' een van de mensen in het gebouw tegen. Deze maakt hij dan bang, mishandelt hij of märtelt hij. Dit doet hij altijd in het donker, zodat het groepje hem niet kan zien. 

Dan is er nog één laatste personage, een meisje. Dit meisje was door de psychopaten meegenomen naar het gebouw, zodat als het groepje niet zou komen, ze toch wat 'plezier' konden beleven aan iemand. Ze hebben haar al een paar keer gemärteld en erger, maar toch wist ze te ontsnappen. Zij loopt nu rond in het gebouw, opzoek naar een uitgang, als ze het groepje tegen komt. Of soms natuurlijk de psychopaten, die haar ook in de gaten houden en soms misbruiken. Zij is degene die aan het groepje kan uitleggen wat er aan de hand is, mochten ze elkaar tegen komen. 

REGELS 
Ik ga ervan uit dat regels niet nodig zijn. Sowieso kies ik de personen die eraan meedoen en ik zeg of je goed genoeg bent of niet. Ik doe aan vriendjespolitiek en als ik je niet ken, dan kan het zo zijn dat ik je vraag een stukje te typen. Ook als je psychopaat wil zijn, dan moet je sowieso een stukje naar mij toesturen hoe je mensen märtelt. 

PERSONAGES 

Groepje 1 JB / 2 MB 

Psychopaten 2JB 

Overige meisje 1MB
Amity
Straatmuzikant



De tweede is geweldig 0.0
Lefacumis
Wereldberoemd



DE 2DE OMG 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wist wel dat jullie die gingen kiezen xd
Amity
Straatmuzikant



Ik wist wel dat jullie die gingen kiezen xd

De eerste is ook wel leuk, maar de tweede vind ik wel beter.
Placebo
Wereldberoemd



ELKE DOE TTMYS DIE WIL IK AL ZO LANG DOEN
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wist wel dat jullie die gingen kiezen xd

De eerste is ook wel leuk, maar de tweede vind ik wel beter.

De tweede is ook mijn 'rpg kindje' om het zo te noemen hahah
Anoniem
Wereldberoemd



ELKE DOE TTMYS DIE WIL IK AL ZO LANG DOEN

IK WEET DAT JE DAT WILT
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste