Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Damn, wat heb ik modbeheer gemist zeg.
Anoniem
Popster



HAHHAHAHAHA, echt zo irritant als je al vanaf het begin mod bent en dan moet je 4 weken zonder enzo. En als je dan via een ander account komt (Awake) dan zie je weer die dingen waar mijn modzintuig van gaat prikkelen. AHAHAH, maar dan kan ik er niks aan doen. c':
Nu gelukkig wel weer. ^^

Maar ik ga nu, want nog even wat biologie overkijken. VANDAAG LAATSTE EXAMENNNN!


Examen was dus vanmiddag, is een dikke voldoende (tussen de 7,3 en 9,3). :d
Silatunique
Landelijke ster



Oehhh, succes! (Was jij Awake?) :d
Anoniem
Popster



Oehhh, succes! (Was jij Awake?) <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Dankje. ^^

Ja, haahahahahah.
Silatunique
Landelijke ster



Oehhh, succes! (Was jij Awake?) <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Dankje. ^^

Ja, haahahahahah.

Nu snap ik waarom sommige je Marja noemde op Awake, ik dacht steeds, dafuq dat is toch die ene mod ? :p
Anoniem
Popster



Oehhh, succes! (Was jij Awake?) <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Dankje. ^^

Ja, haahahahahah.

Nu snap ik waarom sommige je Marja noemde op Awake, ik dacht steeds, dafuq dat is toch die ene mod ? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Geheheh, klopt.
Silatunique
Landelijke ster



Dankje. ^^

Ja, haahahahahah.

Nu snap ik waarom sommige je Marja noemde op Awake, ik dacht steeds, dafuq dat is toch die ene mod ? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Geheheh, klopt.

Hihi, ja. Veel succes met je examen nog!
Anoniem
Popster



Nu snap ik waarom sommige je Marja noemde op Awake, ik dacht steeds, dafuq dat is toch die ene mod ? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Geheheh, klopt.

Hihi, ja. Veel succes met je examen nog!

Thankyou
Anoniem
Popster



Lalala, het is leuk om dan al die meldingen en topic's (modforum) terug te lezen. ^^ Heb echt enorm veel gemist zie ik wel. XD
Cinta
Landelijke ster



Nog een laatste succes :3 You'll do great!

Oh wait is van vanochtenddd haha welcome back ^-^
Anoniem
Popster



Nog een laatste succes :3 You'll do great!

Die had ik vandaag. ^^
Heb echt een mega domme fout gemaakt in de laatste minuut. xD Ik had een fout antwoord die ging ik verbeteren heb ik in de haast het verkeerde antwoord weer opgeschreven. HAAHHA. Dat is wel jammer van die 2 punten die ik ben mis gelopen. But fine. 
Het is alsnog een dikke voldoende. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Heel veel succes! Ik moet ook nog maar 1 examen. :3
Cinta
Landelijke ster



Nog een laatste succes :3 You'll do great!

Die had ik vandaag. ^^
Heb echt een mega domme fout gemaakt in de laatste minuut. xD Ik had een fout antwoord die ging ik verbeteren heb ik in de haast het verkeerde antwoord weer opgeschreven. HAAHHA. Dat is wel jammer van die 2 punten die ik ben mis gelopen. But fine. 
Het is alsnog een dikke voldoende. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ahww wel stom ja, maar ach twee puntjes! Super dat het een voldoende is :d
xAnna
Straatmuzikant



was jij awake
HAHAHAHAHAH
oh gosh
Ik voel me zo dom
zo dom
zo dom
Maar oke dan was het mailen heel leuk en ik voelde echt een klik haha
Anoniem
Popster



Heel veel succes! Ik moet ook nog maar 1 examen. :3

Natuurkunde of MAW? HAHAH
Account verwijderd




Wb. Succes hoor! 
Anoniem
Popster



was jij awake
HAHAHAHAHAH
oh god
Ik voel me zo dom
zo dom
zo dom
Maar oke dan was het mailen heel leuk en ik voelde echt een klik haha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, ik dacht dat je dat wel wist. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

En klopt. Haha, was wel tof!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste