Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Welke vind jij het mooiste?
Welke CR setje vind jij het mooiste?
Anoniem
Queen of Queens



Ik ga wss 1 of 2 extra kopen om weg te geven.

Welke vind jou het mooiste? 

Setje 1:
Setje 2:


Hier kun je ze bekijken: http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=355129
Account verwijderd




ik vind die 2de erg mooi <3
Alessa
Popster



ik vind die 2de erg mooi <3

Anoniem
Queen of Queens



:)
Toothless
Wereldberoemd



De 2de, wauw.
Anoniem
YouTube-ster



2de <3
Anoniem
Wereldberoemd



2!!
Account verwijderd




2 Haha, maar idk wat ik ga kopen. n__n
Account verwijderd




2e maar ik heb voor 6 euro gekocht xd
Account verwijderd




2e! Ik ga denk ik niets kopen, haha...
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind de eerste niet zo mooi, maar heb toch beide gekocht want
1 ik spaar credit sets
2 ik had credits nodig 
Laryanue
Karaoke-ster



Ik vind ze allebei op zich wel leuk, maar ik denk niet dat ik de items ooit zal dragen.
Anoniem
Queen of Queens



2 is overduidelijk leuker haha.
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind de eerste niet zo mooi, maar heb toch beide gekocht want
1 ik spaar credit sets
2 ik had credits nodig 

Ik zit te denken om 48 euro te kopen dan kan ik 3 volgens mij van 12 halen toch?
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind de eerste niet zo mooi, maar heb toch beide gekocht want
1 ik spaar credit sets
2 ik had credits nodig 

Ik zit te denken om 48 euro te kopen dan kan ik 3 volgens mij van 12 halen toch?

Ja en nog 2x 6 erbij
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind de eerste niet zo mooi, maar heb toch beide gekocht want
1 ik spaar credit sets
2 ik had credits nodig 

Ik zit te denken om 48 euro te kopen dan kan ik 3 volgens mij van 12 halen toch?

Ja en nog 2x 6 erbij

O nou kijk heb. Ik toch nog alles lol dan doe ik dat.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste