Marja schreef: Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks. Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.
Tooth schreef: Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum?
..waar denk je dat vakantie modus voor dient
Dat ik geen fans verlies. Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..
Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Marja schreef: Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks. Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.
Oh oké bedankt.
Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak?
Bram schreef: ..waar denk je dat vakantie modus voor dient
Dat ik geen fans verlies. Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..
Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb.
Marja schreef: Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks. Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.
Oh oké bedankt.
Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak?
Haha, waarom zou een tweede account verboden zijn? Ik had (toen ik in vakantiemodus stond) ook even een extra account gemaakt. HAAHHA. Wat best dom was.
Tooth schreef: Dat ik geen fans verlies. Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..
Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb.