schreef:
Dus, wil je blogvolgers, zet dan even hier een reactie neer. Terugvolgen zou leuk zijn. Ik ben namelijk bezig met enorm veel lay-outs en teksten voor mijn blogs. Ik heb nog 5 ideeën uit te werken, dus mijn blog is nu nog best leeg, maar hij zal steeds leuker worden.
Gheheheh ^^
Dus, wil je blogvolgers, zet dan even hier een reactie neer. Terugvolgen zou leuk zijn. Ik ben namelijk bezig met enorm veel lay-outs en teksten voor mijn blogs. Ik heb nog 5 ideeën uit te werken, dus mijn blog is nu nog best leeg, maar hij zal steeds leuker worden.
Gheheheh ^^


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



20

