Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wegeven want ik stop
Sterre
Karaoke-ster



Somige mensen krijgen niks

je mag zeggen dat ik kinderachtig ben (maar het boeit me echt niks)

kies iets uit mijn gb en ik stuur het :)

als meer mensen het zelfde item willen kan je gwn over bieden is geef de cr ook weg
Account verwijderd




ahw jammer dat je stopt!

Sterre
Karaoke-ster



ahw jammer dat je stopt!


wwj uit me gb
SLOEBER
Popster



jammmer dat je stopt sad ik kende je niet maar je leek mij aardig sad
Laryanue
Karaoke-ster



Zoals ik eerder al zei, voordat je je topic verwijderde, omkoperij. c;
Dus mensen, als je een item wilt, zeg maar meteen dat je haar mag want dan weet je zeker dat je iets krijgt.
Kyo
Wereldberoemd





Sterre
Karaoke-ster



Zoals ik eerder al zei, voordat je je topic verwijderde, omkoperij. c;
Dus mensen, als je een item wilt, zeg maar meteen dat je haar mag want dan weet je zeker dat je iets krijgt.

ik zei dat voor de grap dat je dat niet begrijpt
Account verwijderd




Zoals ik eerder al zei, voordat je je topic verwijderde, omkoperij. c;
Dus mensen, als je een item wilt, zeg maar meteen dat je haar mag want dan weet je zeker dat je iets krijgt.

dat was niet mijn bedoeling hoor :$ ik mag haar echt.
Amity
Straatmuzikant



Ik zou dit item wel graag willen :)

Sterre
Karaoke-ster



ik kijk morgen alles uit heb het nu druk
Laryanue
Karaoke-ster



Zoals ik eerder al zei, voordat je je topic verwijderde, omkoperij. c;
Dus mensen, als je een item wilt, zeg maar meteen dat je haar mag want dan weet je zeker dat je iets krijgt.

ik zei dat voor de grap dat je dat niet begrijpt

Sure.
Nvrmnd
Playback-ster



Jammer dat je stopt en ik voel me echt enorm gierig nu haha, maar zou dan toch wel wat willen C:



of deze aaah 
Anoniem
Popster



Ik vind het jammer dat je stopt, als je me blij wil maken ik zoek het jurkje dat je draagt al best wel lang :$
Account verwijderd




Anoniem
Minister of Pop



Eigenlijk durf ik het niet te vragen, maar ik doe het toch aangezien ik dan bijna mijn THG collectie compleet heb :)


Anoniem
Straatmuzikant



Jammer dat je stopt!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste