Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik hoop dat iedereen
Account verwijderd




die mee deed aan de NT stagiair een kans maakt om er door te gaan. Ik ben ook wel vrij zeker dat dat gaat gebeuren, want als ik kijk naar jullie sollicitaties moet ik wel zeggen dat ze erg goed zijn. Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk! Hopelijk maak ik ook een kans. ^^
Account verwijderd




Oeeh ik ga de jouwne bekijken nu 
Anoniem
Wereldberoemd



Als ik eerlijk moet zijn vond ik er dit jaar geen één echt goeie tussen zitten... 


Jammer dat jij daar niet over kan oordelen, niet alle sollicitaties zijn namelijk bekend gemaakt door de maker. Jammer.
Account verwijderd




Oeeh ik ga de jouwne bekijken nu 

Yay. 
Cinta
Landelijke ster



Ik kan niet kiezen :'((( de meerderheid ligt zo dicht bij elkaar
Account verwijderd




Als ik eerlijk moet zijn vond ik er dit jaar geen één echt goeie tussen zitten... 


Jammer dat jij daar niet over kan oordelen, niet alle sollicitaties zijn namelijk bekend gemaakt door de maker. Jammer.

Account verwijderd




Oeeh ik ga de jouwne bekijken nu 

Yay. 

hij's echt heelleuk, best grappig eheh
Account verwijderd




Ik kan niet kiezen :'((( de meerderheid ligt zo dicht bij elkaar

Ik weet wel al dat ik het niet word, maar succes met kiezen!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik kan niet kiezen :'((( de meerderheid ligt zo dicht bij elkaar

Kies de leuke mensen!!
Account verwijderd




Oeeh ik ga de jouwne bekijken nu 

Yay. 

hij's echt heelleuk, best grappig eheh

Hehehehe. Iets anders dan die gewone solli's met wat normale tekst en achtergrond. 
Anoniem
Wereldberoemd



Als ik eerlijk moet zijn vond ik er dit jaar geen één echt goeie tussen zitten... 


Nou, ik heb ze allemaal gelezen en er zitten zeker goede bij hoor. Zelfs hele goede! :3
Anoniem
Internationale ster



Ik kan niet kiezen :'((( de meerderheid ligt zo dicht bij elkaar

Kies de leuke mensen!!

Cinta
Landelijke ster



Ik kan niet kiezen :'((( de meerderheid ligt zo dicht bij elkaar

Kies de leuke mensen!!


Er zijn meer dan 10 leuke mensen dus dat wordt moeilijk
Anoniem
Wereldberoemd



Als ik eerlijk moet zijn vond ik er dit jaar geen één echt goeie tussen zitten... 



Dan nog is het dom omdat je ze niet allemaal gelezen hebt.
Anoniem
Internationale ster



Kies de leuke mensen!!


Er zijn meer dan 10 leuke mensen dus dat wordt moeilijk

Ik wens jullie veel succes hahahaha


sommigen hebben ook zoooooveel tekst hahahah ;-;
Account verwijderd




Oh die van Jasmijn is wel leuk!

aahww ghehehe ty ty ty ty
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste