schreef:
die mee deed aan de NT stagiair een kans maakt om er door te gaan. Ik ben ook wel vrij zeker dat dat gaat gebeuren, want als ik kijk naar jullie sollicitaties moet ik wel zeggen dat ze erg goed zijn. Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk! Hopelijk maak ik ook een kans. ^^
die mee deed aan de NT stagiair een kans maakt om er door te gaan. Ik ben ook wel vrij zeker dat dat gaat gebeuren, want als ik kijk naar jullie sollicitaties moet ik wel zeggen dat ze erg goed zijn. Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk! Hopelijk maak ik ook een kans. ^^


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



20