Silatunique schreef:
Heyhey, je kent dit vast wel, welke functie geef je aan diegene boven je?
Je kunt kiezen uit:
MOD.
ADMIN.
CT.
NT.
YT.
D.
PT.
SMT.
BLOGGER.
Begin bij mij ;3
Heyhey, je kent dit vast wel, welke functie geef je aan diegene boven je?
Je kunt kiezen uit:
MOD.
ADMIN.
CT.
NT.
YT.
D.
PT.
SMT.
BLOGGER.
Begin bij mij ;3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

