Toothless schreef:
Ik ben erg benieuwd welke functie jullie mij zouden geven. Dus waarvoor jullie mij geschikt vinden.
Graag reageren op de poll en ook een reactie achterlaten. Ik ben zeer benieuwd. (:
Ik ben erg benieuwd welke functie jullie mij zouden geven. Dus waarvoor jullie mij geschikt vinden.
Graag reageren op de poll en ook een reactie achterlaten. Ik ben zeer benieuwd. (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

Wow thanks!
Wow thanks!
Maar ik durf nooit goed mee te doen met verkiezingen.