GirlWithConfidence schreef: Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?
YUSH
OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.
GirlWithConfidence schreef: Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?
YUSH
OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.
Yesh omg, we moeten echt weer gaan mailen! Je bent een geweldige meid en ik ook kan altijd bij je terecht, heel fijn!
OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.
Yesh omg, we moeten echt weer gaan mailen! Je bent een geweldige meid en ik ook kan altijd bij je terecht, heel fijn!