Zussieimke schreef:
Ok mensen dit moet ik echt even kwijt, de laatste tijd als ik mijn mening uit worden de meeste mods boos omdat ik dat doe.
''Gedraag je niet als een 11 jarige, -sorry voor alle 11 jarige-",
Dit vind ik gewoon gemeen worden, dus ik hoop dat jullie er op willen letten.
xx
Ok mensen dit moet ik echt even kwijt, de laatste tijd als ik mijn mening uit worden de meeste mods boos omdat ik dat doe.
''Gedraag je niet als een 11 jarige, -sorry voor alle 11 jarige-",
Dit vind ik gewoon gemeen worden, dus ik hoop dat jullie er op willen letten.
xx


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
