Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Weetje, op gSm hangt een hele
Blushes
Karaoke-ster



Rare sfeer vergeleken met hier. Op gSm kraakt iedereen elkaar af worden allemaal gemene dingen gezegt enzo. En daar is het echt minder leuk geworden. Een paar jaar geleden was het daar gezellig maar nu noway. 
Hier is het eigenlijk best gezellig en helpt iedereen elkaar, en er worden geen haat forum/berichten geplaatst enzo. Alleen is het wel jammer dat er zo weinig meiden/jongens zijn.. 
Account verwijderd




en het is jammer dat 8/10 mensen hier fake aardig en schijnheilig doen 
Blushes
Karaoke-ster



en het is jammer dat 8/10 mensen hier fake aardig en schijnheilig doen 

Oh daar heb ik nog niet zoveel van meegekregen.. Maar ik vind het hier wel leuker (:
Anna
YouTube-ster



en het is jammer dat 8/10 mensen hier fake aardig en schijnheilig doen 

Dat is geeneens waar
Account verwijderd




en het is jammer dat 8/10 mensen hier fake aardig en schijnheilig doen 

Dat is geeneens waar

ja dus wel. 
Anoniem
YouTube-ster



er worden hier ook wel is haat topics aangemaakt hoor :$
Anna
YouTube-ster



en het is jammer dat 8/10 mensen hier fake aardig en schijnheilig doen 

Dat is geeneens waar

ja dus wel. 

Echt niet
Account verwijderd




Dat is geeneens waar

ja dus wel. 

Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 
Account verwijderd




100 = 1000*
Anoniem
YouTube-ster



ik zit niet meer op gsm
vind het hier beter ;)
en al ben je hier noob dan wordt je hier toch nog beter behandeld
Blushes
Karaoke-ster



er worden hier ook wel is haat topics aangemaakt hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ja maar niet 20 ofzo op een dag 
Blushes
Karaoke-ster



ja dus wel. 

Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Hmm dat is ook wel waar.. Maar sws als je daar noob bent ben je er niets.. 
Anoniem
Wereldberoemd



ja dus wel. 

Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.
Account verwijderd




Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.

daar ben ik het niet mee eens ;p 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.

daar ben ik het niet mee eens ;p 

Nou de bijna twee jaar dat ik daar zat was het wel zo en daarnaast, jij vind dus niet dat mensen elkaar voornamelijk afkraken daar? Hm, weet je zeker dat wij het over dezelfde site hebben?
Account verwijderd




Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Hmm dat is ook wel waar.. Maar sws als je daar noob bent ben je er niets.. 

Het is ook wel een heel ander concept hé? Daar is het forum zo actief dat je topic hooguit 10 seconde zichtbaar is, met die hoeveelheid topics is het naar mijn mening best logisch dat niet iedereen aan bod komt. Hier op het forum is het veel rustiger en wordt je topic gezien.

maar ik wil wel even zeggen dat ik gsm en vp beide top vind hoor maar vind niet dat ze echt te vergelijken zijn
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste