Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: hh? ^-^
Ik doe gewoon mee
Fem
Popster



Truth me, alweer hahaha

Ik truth terug, ik citeer. SORRY als ik je oversla, soms zie ik iemand over het hoofd. Zeg het dan even, dan doe ik je alsnog, aangezien ik iedereen truth. Ik ben eerlijk, maar kwets niet.
Fem
Popster



Ik mag je niet, echt niet.

Mijn laatste truth telt nog. Btw, ik heb de laatste tijd het gevoel dat je je inhoud. Dat hoeft niet bij mij, ik kan het aan, brand maar gewoon los c:
Shots
YouTube-ster



Ik ken je niet, maar je lijkt me aardig. Btw, je mag hard zijn. 
Fem
Popster



Ik ken je niet, maar je lijkt me aardig. Btw, je mag hard zijn. 

Ik ben niet hard als ik je mag, je lijkt me echt aardig ^-^
Anna
YouTube-ster



Ik ken je niet echt goed, maar ik zie je vaak op het forum en daar kom je leuk over :'D
Fem
Popster



hh
Fem
Popster



je hebt me al te vaak getruth c; dus ik zal jou wel even truthen. Femke was het toch? ik weet nog dat we met het eurovisie songfestival aan het mailen waren. dat was erg gezellig! je lijkt me echt een aardig persoon!

(ik was fjordenlover)

Ahahah, ja!  Dat was echt leuk c: We moeten echt eens verder mailen c:
Anoniem
Minister of Pop



Je komt aardig over. Ik ken je niet echt ik denk dat als ik je goed ken ik je mag
Fem
Popster



Je komt aardig over. Ik ken je niet echt ik denk dat als ik je goed ken ik je mag

Zelfde voor jou c: 
Anoniem
Minister of Pop



Je komt aardig over. Ik ken je niet echt ik denk dat als ik je goed ken ik je mag

Zelfde voor jou c: 

Haha
Fem
Popster



Je komt aardig over. Ik ken je niet echt ik denk dat als ik je goed ken ik je mag

Zelfde voor jou c: 

Haha

c:
Anoniem
Minister of Pop



Zelfde voor jou c: 

Haha

c:

:d
Anoniem
YouTube-ster



:)
Fem
Popster



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Je moet mij eerst truthen, maar nja idc xd

Ik zie je echt vaak op het forum, en je komt heel aardig over, en je look is gewoon perfect c;
Anoniem
YouTube-ster



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Je moet mij eerst truthen, maar nja idc xd

Ik zie je echt vaak op het forum, en je komt heel aardig over, en je look is gewoon perfect c;

oh oeeeeeeps :p

Hahah same bij jou, je lijkt me echt tof =3 Had je vroeger een ander account of niet?
Fem
Popster



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Je moet mij eerst truthen, maar nja idc xd

Ik zie je echt vaak op het forum, en je komt heel aardig over, en je look is gewoon perfect c;

oh oeeeeeeps <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Hahah same bij jou, je lijkt me echt tof =3 Had je vroeger een ander account of niet?

Ehehe yaay, nee, dit is mijn eerste acc hier c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste