Sophrosyne schreef:
Ze komt ook op vp, ze heet angela, idc dat we nu op school zitten haha, ipad school en we moeten bijzitten en dan mag je spelletjes spelen yay
ik zal zo haar naam droppen, dan kunnen jullie haar verwelkomen!
Ze komt ook op vp, ze heet angela, idc dat we nu op school zitten haha, ipad school en we moeten bijzitten en dan mag je spelletjes spelen yay

ik zal zo haar naam droppen, dan kunnen jullie haar verwelkomen!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16







2
104.252