Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truth Tamara ook :3
Anoniem
Internationale ster



hehehe 
Silatunique
Landelijke ster



Ik ken je niet echt heel goed, maar je hebt wel leuke artikels, (: Je ziet er aardig uit.
Anoniem
Internationale ster



Ik ken je niet echt heel goed, maar je hebt wel leuke artikels, (: Je ziet er aardig uit.

Bedankt :3
Anoniem
Wereldberoemd



Je bent eng.
Anoniem
Internationale ster



Je bent eng.

Sorry not sorry bigkiss
FuChanXx
Internationale ster



You're such a cool, sweet and nice girl Sa-chan ;)
Ik vind je echt een super vriendin haha ^^
Merel
Straatmuzikant



Ik vind je erg aardig overkomen op het forum, en ik vind je een goede CT'er
xAnna
Straatmuzikant



Weet je, nu we mailen is het best gezellig. Ook al gaat het nog niet echt verder als mijn inzending en de foute week maar dat komt hopelijk nog :3. Ik mag je
Anoniem
Internationale ster



You're such a cool, sweet and nice girl Sa-chan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Ik vind je echt een super vriendin haha ^^

<33
Anoniem
Internationale ster



Ik vind je erg aardig overkomen op het forum, en ik vind je een goede CT'er

^w^thank youuu :3
Anoniem
Internationale ster



Weet je, nu we mailen is het best gezellig. Ook al gaat het nog niet echt verder als mijn inzending en de foute week maar dat komt hopelijk nog :3. Ik mag je

hahahah ik zal even op je mail antwoorden -ik neem aan dat die van jou is namelijk xd-
xAnna
Straatmuzikant



Weet je, nu we mailen is het best gezellig. Ook al gaat het nog niet echt verder als mijn inzending en de foute week maar dat komt hopelijk nog :3. Ik mag je

hahahah ik zal even op je mail antwoorden -ik neem aan dat die van jou is namelijk xd-

Van mij? neeujjjjj xd
Anoniem
Internationale ster



Weet je, nu we mailen is het best gezellig. Ook al gaat het nog niet echt verder als mijn inzending en de foute week maar dat komt hopelijk nog :3. Ik mag je

hahahah ik zal even op je mail antwoorden -ik neem aan dat die van jou is namelijk xd-

Van mij? neeujjjjj xd

Hij was wel van jou :ccc
xAnna
Straatmuzikant



hahahah ik zal even op je mail antwoorden -ik neem aan dat die van jou is namelijk xd-

Van mij? neeujjjjj xd

Hij was wel van jou :ccc

mwihihihih
Anoniem
Internationale ster



Van mij? neeujjjjj xd

Hij was wel van jou :ccc

mwihihihih

We zijn voorbij de foute week gekomen xd
Anoniem
Internationale ster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste