Ryuzaki schreef:
of iig zeer zelden, is dat ik bijna alles vergeet en daarom van bijna niemand meer kan zeggen dan "Ik ken je niet maar je ijkt me wel aardig". Zelfs al hebben we hele gesprekken gevoerd.. ik.vergeet.je. Sorry.
of iig zeer zelden, is dat ik bijna alles vergeet en daarom van bijna niemand meer kan zeggen dan "Ik ken je niet maar je ijkt me wel aardig". Zelfs al hebben we hele gesprekken gevoerd.. ik.vergeet.je. Sorry.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
