Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb mezelf getekent. @Akiramenaide
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wat vinden jullie?

Ik vind het kapsel zelf echt mislukt, heel erg. Maar de kleding is nog best redelijk en daar ben ik best trots op! ^-^

* Ik heb de bijl en de mondkap weggelaten, dit zou ten eerste niet passen en ten tweede ging de kap dan overlopen en dat was echt fugly.

alishakusx
Straatmuzikant



wil je mij ook doen !
(met een look die je zelf mag kiezen :p )
je bent echt goed !
Account verwijderd




omg die is echt nice (:
Sophrosyne
Straatmuzikant



wil je mij ook doen !
(met een look die je zelf mag kiezen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> )
je bent echt goed !

Maar ik ben hier 1 uur mee bezig geweest. :c
Account verwijderd




Schattig!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Schattig!

Thanks Rach. <3
Lefacumis
Wereldberoemd



omg anouk! Andere naam
Sophrosyne
Straatmuzikant



omg anouk! Andere naam

AHAHA nee deze is perf <3
Lefacumis
Wereldberoemd



omg anouk! Andere naam

AHAHA nee deze is perf <3

..nu ben ik best benieuwd hoe je dat uitspreekt..
Kyo
Wereldberoemd



Cute!
Sophrosyne
Straatmuzikant



omg anouk! Andere naam

AHAHA nee deze is perf <3

..nu ben ik best benieuwd hoe je dat uitspreekt..

Ik kan het straks wel op vocaroo voor je opnemen, t word echt heel cute uitgesproken so dont blame meh.
Lefacumis
Wereldberoemd



AHAHA nee deze is perf <3

..nu ben ik best benieuwd hoe je dat uitspreekt..

Ik kan het straks wel op vocaroo voor je opnemen, t word echt heel cute uitgesproken so dont blame meh.

yeah!
Sophrosyne
Straatmuzikant



..nu ben ik best benieuwd hoe je dat uitspreekt..

Ik kan het straks wel op vocaroo voor je opnemen, t word echt heel cute uitgesproken so dont blame meh.

yeah!

Gawd mn stem klinkt hier als een 5-jarige, excuse meh. ;-;

http://vocaroo.com/i/s1tclWuC2ixa
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik kan het straks wel op vocaroo voor je opnemen, t word echt heel cute uitgesproken so dont blame meh.

yeah!

Gawd mn stem klinkt hier als een 5-jarige, excuse meh. ;-;

vocaroo.com/i/s1tclWuC2ixa

queirhpiuewhriuhr cute
Sophrosyne
Straatmuzikant



yeah!

Gawd mn stem klinkt hier als een 5-jarige, excuse meh. ;-;

vocaroo.com/i/s1tclWuC2ixa

queirhpiuewhriuhr cute

Bedoel je de uitspraak of mijn stem. ;-------;
Lefacumis
Wereldberoemd



Gawd mn stem klinkt hier als een 5-jarige, excuse meh. ;-;

vocaroo.com/i/s1tclWuC2ixa

queirhpiuewhriuhr cute

Bedoel je de uitspraak of mijn stem. ;-------;

stem ahaha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste