Cindy schreef: Enige wat ik mis van school zijn de vankanties Hahahahaahaa
En het weekend, en vrije dagen, pauzes, uitval ^^
Ja maar uitval had ik nooit was elke dag 5 voor half 3 uit hahaha. Soms had ik wel 40 minuten rooster!
Heb ik ook bijna niet, maar soms wel en als het dan net op de kutvakken is, ben ik blij ^^. En omg, 40 min rooster lijkt me echt chill, betekend dat dat elke les 40 min duurt, of de hele dag enkel 40 min duurt?