Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Spreek de naam van de persoon boven je uit
Anoniem
YouTube-ster



De echte naam. -Dit kan via www.vocaroo.com-
Ik ben benieuwd naar jullie stemmen hehe n_n

-Zet je naam dus in je bericht
Account verwijderd




Mijn naam is Rachel. xoxo
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 


Anoniem
YouTube-ster



Ik Chayen n_n

HAHAHAH http://vocaroo.com/i/s1Hthdj9GQv3
Account verwijderd




Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

http://vocaroo.com/i/s1tyjkohx2zw
Anoniem
YouTube-ster



ik ben Melanie (echte naam Mireille alleen niemand noemt mij zo omdat iedereen het verkeerd uitspreekt en daar werd ik gek van)
ladybambi
Internationale ster



vocaroo wil bij mij niet opstarten sad

Chantal 
Anoniem
YouTube-ster



vocaroo.com/i/…

Chayen
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

jij mijne nu ook sad 
Account verwijderd




Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

vocaroo.com/i/s1tyjkohx2zw

Wat was dat gehoest. Haha. Maar je spreekt het juist uit. Bravo! clap

Account verwijderd




Ik ben Anna (Wow die kwam onverwacht) 



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

jij mijne nu ook sad 

Je wilt mijn stem niet horen, serieus. Daarbij draag ik een soort van beugel. Dus ja.
Account verwijderd




vocaroo.com/i/s0aUkOZvdKGU

Chayen

That's so cute.
Anoniem
YouTube-ster



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

jij mijne nu ook sad 

Je wilt mijn stem niet horen, serieus. Daarbij draag ik een soort van beugel. Dus ja.

JAWELLLLLLLLLLLLLLL ;c
Anoniem
YouTube-ster



WOW WAT. Je moet wel nog mijn naam uitspreken. xoxo

vocaroo.com/i/s1tyjkohx2zw

Wat was dat gehoest. Haha. Maar je spreekt het juist uit. Bravo! clap


Jaja ik moest even mijn stem opwarmen zodat ik het juist kon uitspreken! 
Anoniem
YouTube-ster



vocaroo.com/i/s0aUkOZvdKGU

Chayen

That's so cute.

HAHAH nee
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste