Toothless schreef:
Ik ben even wat minder online. Niet omdat ik VP niet meer leuk vind, maar omdat ik een nieuwe hobby heb: Loomen! Daar wil ik nu wat meer tijd in steken, dus vandaar.
Ik zal nog wel proberen iedere dag even online te komen!
Ik ben even wat minder online. Niet omdat ik VP niet meer leuk vind, maar omdat ik een nieuwe hobby heb: Loomen! Daar wil ik nu wat meer tijd in steken, dus vandaar.
Ik zal nog wel proberen iedere dag even online te komen!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
