Marja schreef:
Ik stop als moderator.
Ik ben de afgelopen tijd echt heel inactief geweest en naja, daardoor vind ik niet dat ik het nog verdien om mod te zijn. Dit ook omdat ik denk dat ik niet meer zo actief zal worden de komende tijd. Ik heb namelijk werk waarbij ik een beetje vol sta geplant en in september begin ik met mijn nieuwe studie (HBO-V) en dit wordt een pittige studie. Ik wil het dan ook totaal anders aanpakken dan ik de afgelopen jaren heb gedaan met mijn studie. Ik wil nu gewoon echt dat ik ruim optijd mijn dingen af heb en dat ik gewoon echt weet waar het over gaat tijdens colleges en dat ik niet zo zit van 'uuuh, waar gaat dit over?' of zo. En naja, dan zal ik wat afscheid moeten nemen van dingen die tijd roven.
Zo is dit ook het laatste seizoen dat ik gitaarles heb, puur omdat ik het er volgend jaar niet bij kan hebben. En zo dus ook vp nu.
Ik blijf nog wel, maar gewoon niet zo actief.
Ik stop als moderator.
Ik ben de afgelopen tijd echt heel inactief geweest en naja, daardoor vind ik niet dat ik het nog verdien om mod te zijn. Dit ook omdat ik denk dat ik niet meer zo actief zal worden de komende tijd. Ik heb namelijk werk waarbij ik een beetje vol sta geplant en in september begin ik met mijn nieuwe studie (HBO-V) en dit wordt een pittige studie. Ik wil het dan ook totaal anders aanpakken dan ik de afgelopen jaren heb gedaan met mijn studie. Ik wil nu gewoon echt dat ik ruim optijd mijn dingen af heb en dat ik gewoon echt weet waar het over gaat tijdens colleges en dat ik niet zo zit van 'uuuh, waar gaat dit over?' of zo. En naja, dan zal ik wat afscheid moeten nemen van dingen die tijd roven.
Zo is dit ook het laatste seizoen dat ik gitaarles heb, puur omdat ik het er volgend jaar niet bij kan hebben. En zo dus ook vp nu.
Ik blijf nog wel, maar gewoon niet zo actief.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Veel succes met je studie en hopelijk zien we je nog eens op VP.
Maar wel jammer ;c

Maar wel jammer ;c
Veel succes met je studie en hopelijk zien we je nog eens op VP.