Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Cinta
Landelijke ster



Stem x
Anoniem
Landelijke ster



Ja!
Zuko
YouTube-ster



Ik dacht dat dit het NT-forum was, omg.
Anoniem
YouTube-ster



Ik dacht dat dit het NT-forum was, omg.

Anoniem
YouTube-ster



Yesh :d
Anoniem
Landelijke ster



Ik dacht dat dit het NT-forum was, omg.

Same. HAHAHAHA
Anoniem
Landelijke ster



Willen de mensen die nee hebben gestemd ajb even mn kont kussen, dankje.
Anna
YouTube-ster



"idc"  HAHA jk jk "ja"
Carolynn
Internationale ster



Als iedereen terug kon komen op hun functie, dan misschien, anders is het oneerlijk
Cinta
Landelijke ster



Als iedereen terug kon komen op hun functie, dan misschien, anders is het oneerlijk

Well het is niet alsof hij dit vrijwillig deed? x)
Carolynn
Internationale ster



Als iedereen terug kon komen op hun functie, dan misschien, anders is het oneerlijk

pfffffffft

hij is er om een onzin reden uitgegooid

dus ja

je weet van niks xxxxx

nou vertel dan, want mijn steen, DIE LIGT HEERLIJK
Anna
YouTube-ster



Willen de mensen die nee hebben gestemd ajb even mn kont kussen, dankje.

Dat is hun mening hoor
Cinta
Landelijke ster



Als iedereen terug kon komen op hun functie, dan misschien, anders is het oneerlijk

Well het is niet alsof hij dit vrijwillig deed? x)

Hij had zelf ook wel kunnen bedenken dat het niet slim was. En hij ging stoppen toch ?

Hij had zo'n zware straf niet verwacht en ja nee hij blijft tochhh.
Anoniem
Wereldberoemd



Maar hij zei toch dat hij sowieso al ging stoppen na de laatste paar artikelen of heb ik dat verkeerd begrepen? .-.
Anoniem
Popster



Ik vind eigenlijk van niet. Hij zou toch al stoppen. En wat hij deed was niet slim.
Anoniem
Landelijke ster



Hij had zelf ook wel kunnen bedenken dat het niet slim was. En hij ging stoppen toch ?

Hij had zo'n zware straf niet verwacht en ja nee hij blijft tochhh.

Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<

Hij heeft niets met het NT acc gedaan, maar via CT. So.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste