Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zou jij doen
Fem
Popster



als ik zou stoppen met VP?


- Wees eerlijk
- Ik stop niet echt hoor :p

Voorbeelden: "Smeken om geld of items", "Gillen van blijdschap", "Me 100000 mailtjes sturen om me van gedachten te veranderen"
Sophrosyne
Straatmuzikant



Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.
Fem
Popster



Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.

Oké! Snap ik c:
Lix
YouTube-ster



Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.

Sugarcoat
Straatmuzikant



Ik mag je heel erg dus ik zou je waarschijnlijk mailen
Selenaa
Straatmuzikant



Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.

Cynthia
Straatmuzikant



Ik zou je echt 3 miljoen mailtjes sturen, omdat ik absoluut niet zonder je kan. En als je dan nog gaat stoppen ga ik huilen voor de webcam als we samen tinychatten. 
Fem
Popster



Ik zou je echt gigantisch gaan missen en je proberen tegen te houden. :3

Naw c:
Fem
Popster



ik zou je waarschijnlijk wel een aantal mailtjes sturen met "nooooooooo"

Eheheh x)
Fem
Popster



Ik mag je heel erg dus ik zou je waarschijnlijk mailen

Kee c:
Fem
Popster



Ik zou je echt 3 miljoen mailtjes sturen, omdat ik absoluut niet zonder je kan. En als je dan nog gaat stoppen ga ik huilen voor de webcam als we samen tinychatten. 

Naw cccc:
Fem
Popster



Ik zou je mailbox vol spammen met nooo

Ahahahaha ty c: <3
Fem
Popster



Ik zou je mailbox vol spammen met nooo

Ahahahaha ty c: <3

Ook al ken ik je niet echt, maar van mij mag niet stoppen xd

Yay :d
Adelyna
Landelijke ster



Ik zou je gaan slaan. Wat je ook bij mij zou doen.
Fem
Popster



Ik zou je gaan slaan. Wat je ook bij mij zou doen.

Jup, ty bigkiss
Anoniem
Wereldberoemd



Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste