Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Anouk trutht whooo ~
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik probeer zo lang mogelijk, mocht ik je niet kennen of ik heb gewoon niks over je te zeggen dan sla ik je over. c:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Felicia:

Hii! ^^ Ik mocht je eerst niet helemaal omdat je veel over hotel 13 sprak en dat vond ik vrij irritant maar de laatste tijd heb ik je er eigenlijk niet veel meer over gehoord en tja, nu mag ik je wel. ^^

Cat:

Hi sweetyyy, yesh Roy ik mag je echt heel erg! Ik vind jouw artikels op het NVDD heel erg leuk om te lezen en je karakter is echt geweldig, ik blijf het leuk vinden om met jou te mailen en ik ben blij dat ik je door vp heb leren kennen!

LatriceRoyale:

Het hangt eigenlijk vrij veel van jou bui af of ik je mag of niet, ik weet dat je over de mail echt heel aardig kan zijn maar op het forum kan je soms nogal bitchy doen. Ah en soms begrijp ik je topics met quotes/stukjes van songteksten niet helemaal. xd - Ik mag je.

Rafke:

Ik mag je best wel ookal heb ik nog niet echt met je gemailt maar je bent wel een van de weinige mods die nadat hij/zij mod is geworden, niet is verandert qua karakter en dat vind ik erg fijn. Je verdient die functie echt gezien je er geschikt voor bent en je probeert het al superlang!

Ilse:

Ja echt veel heb ik niet over jou te zeggen, alleen dat ik je heel erg graag mag, je een hele lieve meid bent en dat je artikels en photoshopkunsten heel erg awesome zijn! ^^

Rhea:

Ik vind je een hele lieve meid maar die stagiare plek bij het NT heeft wel een kleine invloed op je karakter tho, en ik heb spijt van wat ik heb gedaan maar jou reactie erop was misschien een tikkeltje overdreven.

Arabella:

Ik vind je een hele lieve meid maar ik ken je ook verder niet.

Pendulum:

Ja daag je wil alleen maar horen hoe geweldig je bent ;ssssss

Hope:

Ik vind jou vrij vervelend en je komt vaak vrij kinderachtig over but okay.

Yana:

Ik vind het vervelend dat je bij elke ruzie je bij de grotere partij aansluit en dat je al je vrienden erbij gaat halen als je een discussie/ruzie zelf niet aankan/kan winnen. Je kan aardig zijn maar je kan ook zeker steken onder water geven.

Bauwine:

Ik vind jou echt een hele lieve meid, ook als ik foto's van je zie ben je echt heel knap en je designs zijn echt geweldig, ik zou zeggen ga zo door! ^^

Bram:


*slaat over xxxxx*

Imagine:

Ik vind je aardig maar soms nah idk.

Rochel:

Ik vind je wel grappig maar soms lijkt het op het forum alsof je echt je best moet doen om grappig te lijken, daarnaast heb ik je nog nooit echt serieus gezien.
Anoniem
Minister of Pop



Xxx
Zuko
YouTube-ster



<3
Anoniem
Wereldberoemd



x
Daddy
Internationale ster



okeeeee
Anoniem
Wereldberoemd



Woehhhh
Chaneletje
Karaoke-ster



xxxx
Anoniem
Wereldberoemd



Okéééé! :d
Anoniem
Wereldberoemd



xx
Anoniem
Landelijke ster



x
Anoniem
Straatmuzikant



uwu
Anoniem
Minister of Pop



Ik probeer zo lang mogelijk, mocht ik je niet kennen of ik heb gewoon niks over je te zeggen dan sla ik je over. c:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Felicia:

Hii! ^^ Ik mocht je eerst niet helemaal omdat je veel over hotel 13 sprak en dat vond ik vrij irritant maar de laatste tijd heb ik je er eigenlijk niet veel meer over gehoord en tja, nu mag ik je wel. ^^

Cat:

Hi sweetyyy, yesh Roy ik mag je echt heel erg! Ik vind jouw artikels op het NVDD heel erg leuk om te lezen en je karakter is echt geweldig, ik blijf het leuk vinden om met jou te mailen en ik ben blij dat ik je door vp heb leren kennen!

Aha nee klopt 
Anoniem
YouTube-ster



X
Cynthia
Straatmuzikant



x
Fame
Internationale ster



Le moi
Anoniem
Wereldberoemd



Wow, hé, dankjewel!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste