Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Vp verveling. Iemand tips?
Anoniem
Minister of Pop



Heeft er iemand tips tegen vp verveling. Tja ik heb orpgs, maar ik durf nii te zeggen dat ze moeten reageren iemand tips tegen vp verveling?
Anoniem
Straatmuzikant



Gewoon mailen dat het hun beurt is, iets van "Hee, jij bent aan de beurt met de orpg ;)" ofzo
Anoniem
Minister of Pop



Gewoon mailen dat het hun beurt is, iets van "Hee, jij bent aan de beurt met de orpg <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>" ofzo

Ja want meh hij is spannend
Adora
Landelijke ster



Of series kijken *addicted* eyebrows
Anoniem
Minister of Pop



Of series kijken *addicted* eyebrows

Mm
Ralsei
Internationale ster



Heeft er iemand tips tegen vp verveling. Tja ik heb orpgs, maar ik durf nii te zeggen dat ze moeten reageren iemand tips tegen vp verveling?

Dat doe ik ook bij Houvanramb.
Anoniem
Minister of Pop



Heeft er iemand tips tegen vp verveling. Tja ik heb orpgs, maar ik durf nii te zeggen dat ze moeten reageren iemand tips tegen vp verveling?

Dat doe ik ook bij Houvanramb.

Voor de rpg bedoel je???
Ralsei
Internationale ster



Heeft er iemand tips tegen vp verveling. Tja ik heb orpgs, maar ik durf nii te zeggen dat ze moeten reageren iemand tips tegen vp verveling?

Dat doe ik ook bij Houvanramb.

Voor de rpg bedoel je???

Ja
Anoniem
Minister of Pop



Dat doe ik ook bij Houvanramb.

Voor de rpg bedoel je???

Ja

Wij moeten er ook nog steeds een foen vgm
Anoniem
Wereldberoemd



Leuke series/films kijken, spelletjes spelen, beetje fans verdienen, mailen, op alle topics reageren, zonnen, je kamer opruimen, voetbal kijken (al duurt dat nog 4 uurtjes) etc.
Berghond
Straatmuzikant



ja gewoo lol maken en hebben en als je geen lol meer hebt met vp dan moet je stoppen en dan kan je bijvoorbeeld www.moviestarplanet.nl gaan spelen . ps: ik heet op msp : salissaatje2003

dat is reclame maken, dat is verboden op deze site.
Anoniem
Minister of Pop



Dat doe ik ook bij Houvanramb.

Voor de rpg bedoel je???

Ja

Lees mail
Society
Straatmuzikant



download mtw of rtw dan heb je geen verveling meer haha
Anoniem
Minister of Pop



download mtw of rtw dan heb je geen verveling meer haha

Wat
Anoniem
Minister of Pop



Hh
salissa2003
Straatmuzikant



Hh

wat bedoel je met hh chinrub
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste