Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sollicitatie Creativity
DebbieCreate
YouTube-ster



Staat op mijn blog willen jullie hem beoordelen?
DebbieCreate
YouTube-ster



Homepageeeee
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind de tekst niet echt uitnodigend, like je kan waarschijnlijk nog veel meer over jezelf vertellen, over je motivatie en over je 'creatieve aspecten'.
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik vind de tekst niet echt uitnodigend, like je kan waarschijnlijk nog veel meer over jezelf vertellen, over je motivatie en over je 'creatieve aspecten'.

Oke even kijken.
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind de lay-out echt niet mooi, hij moet verwelkomend zijn en dit is meer afstotend.
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik vind de lay-out echt niet mooi, hij moet verwelkomend zijn en dit is meer afstotend.

Hoe kan het dan verwelkomend zijn?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind de lay-out echt niet mooi, hij moet verwelkomend zijn en dit is meer afstotend.

Hoe kan het dan verwelkomend zijn?

Lichte kleuren en niet al te druk haha
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind de lay-out echt niet mooi, hij moet verwelkomend zijn en dit is meer afstotend.

Hoe kan het dan verwelkomend zijn?

Je hebt nu vooral donkere en harde kleuren gebruikt omdat je het plaatje op overlay of difference ofzo hebt gezet, maar dit zou ik niet doen. Ook is het misschien een idee om de kleur van je titel aan te passen naar een kleur van je layout, dan l ijkt het meer een geheel.
DebbieCreate
YouTube-ster



Oke ik begin weer overnieuw....
DebbieCreate
YouTube-ster



Nu beter?
DebbieCreate
YouTube-ster



hh
DebbieCreate
YouTube-ster



Homepage
Sugarcoat
Straatmuzikant



Sorry, maar ik vind het niet echt creatief.
Meer iets zakelijks en té perfect zeg maar.
Die stijl is meer geschikt voor een sollicitatie bij een ander team.
DebbieCreate
YouTube-ster



Sorry, maar ik vind het niet echt creatief.
Meer iets zakelijks en té perfect zeg maar.
Die stijl is meer geschikt voor een sollicitatie bij een ander team.

Hoezo niet?

Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd
Sugarcoat
Straatmuzikant



Sorry, maar ik vind het niet echt creatief.
Meer iets zakelijks en té perfect zeg maar.
Die stijl is meer geschikt voor een sollicitatie bij een ander team.

Hoezo niet?

Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd

Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.
DebbieCreate
YouTube-ster



Sorry, maar ik vind het niet echt creatief.
Meer iets zakelijks en té perfect zeg maar.
Die stijl is meer geschikt voor een sollicitatie bij een ander team.

Hoezo niet?

Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd

Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.

Is goed, bedankt voor de tip!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste