DebbieCreate schreef:
Ik wil zo graag weten of ik in Creativity zit omg.
Wanneer kan je het ongeveer weten want ik zit nu no life te wachten op dat mailtje van jullie, ik ben zo nieuwsgierig dat platenlabel lijkt me awesome.
Nu voel ik me zo een downie okokok.
Ik wil zo graag weten of ik in Creativity zit omg.
Wanneer kan je het ongeveer weten want ik zit nu no life te wachten op dat mailtje van jullie, ik ben zo nieuwsgierig dat platenlabel lijkt me awesome.
Nu voel ik me zo een downie okokok.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


8


.
.