Sandrien schreef: Ik ken je misschien niet, maar nog altijd is het jammer dat je stopt. Ik ga niet zeggen dat je moet blijven want het is je eigen beslissing..
Sandrien schreef: Ik ken je misschien niet, maar nog altijd is het jammer dat je stopt. Ik ga niet zeggen dat je moet blijven want het is je eigen beslissing..
Sandrien schreef: Ik ken je misschien niet, maar nog altijd is het jammer dat je stopt. Ik ga niet zeggen dat je moet blijven want het is je eigen beslissing..
Sandrien schreef: Ik ken je misschien niet, maar nog altijd is het jammer dat je stopt. Ik ga niet zeggen dat je moet blijven want het is je eigen beslissing..