Cloud schreef:
Ja, de titel zegt het al wat zouden jullie willen worden op VP?
Ik twijfel tussen heel veel, het liefst wil ik een moderator worden haha.
Maar CT en NT lijkt me ook echt heel leuk.
Ja, de titel zegt het al wat zouden jullie willen worden op VP?
Ik twijfel tussen heel veel, het liefst wil ik een moderator worden haha.
Maar CT en NT lijkt me ook echt heel leuk.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


4
