Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Wereldberoemd



vp binnen nu en 6 maanden falliet is.
Ralsei
Internationale ster



vp binnen nu en 6 maanden falliet is.

Ik ook... :s
Account verwijderd




Ik weet het zo niet, hopelijk niet, maar dat kan je niet weten.
Anoniem
Wereldberoemd



heh wat heb ik iets gemist? o-o
Ralsei
Internationale ster



Dan moet ik ergens anders mensen vervelen dan moet ik weer afspreken dat ik niet langer dan 18 uur achter retro's zit in het weekend
Anoniem
Landelijke ster



Als ze dat al halen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet het zo niet, hopelijk niet, maar dat kan je niet weten.

We zitten nu in midden juli en we hebben 9% van het geld. Er is al zo'n 2 maanden geen update meer gekomen, en het aantal mensen daalt flink.

Dusja, dit houden we niet lang meer vol zo.
Ralsei
Internationale ster



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Langer dan een halfjaar hebben ze al geen 100% meer gekregen.
Anoniem
Minister of Pop



vp binnen nu en 6 maanden falliet is.

Ik ook... <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Anoniem
Wereldberoemd



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Heb je al bij de hostkosten gekeken?

no
Anoniem
Minister of Pop



Jmmr dat mag niii 

Anoniem
Wereldberoemd



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Langer dan een halfjaar hebben ze al geen 100% meer gekregen.

Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

Wattan?
Anoniem
Minister of Pop



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Langer dan een halfjaar hebben ze al geen 100% meer gekregen.

Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

tell us
Anoniem
Wereldberoemd



Langer dan een halfjaar hebben ze al geen 100% meer gekregen.

Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

Wattan?

Ralsei
Internationale ster



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Langer dan een halfjaar hebben ze al geen 100% meer gekregen.

Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

Mensen willen pd met cr ruilen en daarvan donateur en manager kopen dan maak je (af en toe) meer winst en zo komen er meer CR. Denk ik.
Ralsei
Internationale ster



Edit: omdat je geen cr wilt kopen van echt geld koop je het van pd.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste