Toothless schreef:
Tot hoe lang loopt jouw manager?
Hier in dit topic kun je daarover praten, maar ook zeggen dat je geen manager hebt en wel graag zou willen. Wie weet is iemand dan wel zo lief om je een weekje (of langer) te geven.
Have fun!
Tot hoe lang loopt jouw manager?
Hier in dit topic kun je daarover praten, maar ook zeggen dat je geen manager hebt en wel graag zou willen. Wie weet is iemand dan wel zo lief om je een weekje (of langer) te geven.
Have fun!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Je hebt geen manager.. 

