Yasy123 schreef:
credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen
je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen
credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen
je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


12
