Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Meeting verslag met Tarja en GayElfje
Anoniem
Wereldberoemd



GayElfje bestaat niet maar ik noem hem zo omdat hij mee was met Tarja maar oke ;-;

Meeting met Tarja en Aron de GayElfje

Hoofdstuk 1.

Ging ik alleen in de gloed hetende zon naar Crazy Corner. Het viel me op dat ik 5 minuten te laat was oh god eerste meeting verpest ;-; ! Dus ik liep zo naar toe keek Tarja naar me in verte van " Is dat haar? " maar oké ik ging er naar toe en zei maar droog " hey..." natuurlijk had ze iemand mee Arno ->(Hotie) but te jong HAHAHAHAH . Dus we gingen samen naar strand grote wandeling maken samen en veel genante stiltes maken. Toen begonnen we raar te praten en dom doen , slaan , als idioot praten maar hey begin is al leuk behalve de stiltes. We gingen dan ergens bij een ijs kraampje wat halen om te drinken omdat hier te heet was ik wou wel in koude bad met ijsklontjes springen ;-;. Dus na lange wandeling wouden we foto's maken voor de lol.

Look at her! Is ze niet cute? ;3
Tarja:


Toen trok ik random foto's trok die Arno bijna foto van Tarja redde ik Tarja door hem foto te trekken DERP!
Aron:


Random voet selfies YOLO:



Toen trok Arno foto van mij en Tarja (ja sorry ik heb de foto niet gekregen Tarja wou ook iets met mij in haar gsm oké!) En ik trok zomaar foto van hun ;3 ! :


Hoofdstuk 2.

Toen had ik maar besloten om selfie met Tarja zelf te nemen dus ja ik sta er half kwart op laat me ;-; :


Oké! de verhaal gaat terug verder sorry ;-;. Dus we keren terug en gingen we weer drinken halen maar in Carrefour. Gingen we dan naar hun huis gezellig in de lift zo klein ;-;. Kwamen we binnen zie ik onmiddellijk een leuke hondje omg ♥ Maar die Arno noemt dat een beest beetje respect ja man ;-;. Toen gingen we op terras zitten met z'n drieën. Random spelletjes spelen op gsm en veel over vp en mensen van vp praten HAHAAH (rodelen). Toen waren we het beu gingen we weer wandelen maar in de buurt omdat hun bijna moest gaan eten. Dus gingen we om de hoek Crazy Corner kijken waar we hadden afgesproken beetje kijken liepen we maar verder naar kleding winkel en sieraden winkel. Begon die Arno echt als een wijf te gedragen dat die een kleedje wilt die roze met hakjes. Doe zie als een trutje na HAHAHAH. Dan bij sieraden ook zo van " ooooh die is mooi met die diamantjes en die roze ook, die oorbellen staan me echt geweldig " ect HHAHAHA. Toen ging we te voet naar hun huis en die Arno begon als een GayElfje te springen op voetpad waar mensen mee keken.Dan stonden we aan de deur voor afscheid te nemen wouden we beiden Tarja en ik op elke schouder van Aron een mep geven. Is hij bang van me ;-; ik ben toch niet gemeen D; (steekt bijl weg) deed die van afleiding dat we knuffel moesten geven was ik lui zeiden we gewoon allemaal samen BAAY DOEII SALUUUT . Begon die Aron als een gek kind te zwaaien en ik en Tarja droevig naar elkaar kijken dat we elkaar niet meer zien jenken! Ahjah ging ik forever alone naar huis. Volgende keer gaan we nog een meeten HIHIHI.

PS: ik heb niet veel foto's kunnen maken omdat me gsm leeg was anders hadden we meer foto's dan normaal nu. Het was echt leuk met hun hihi ;3

Was leuk om jullie te meeten Tarja en Arno ;D

pss: Ik heb niet alles getypt er is ook gesprek over haar kleuren en knippen HAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



Ben ik deze twee fotos vergeten ;-; :


Anoniem
Wereldberoemd



Haat jullie allemaal ♥
Anoniem
YouTube-ster



no one cares :c
ps. hilarisch verhaal :3
ik ga foto ook posten als ie op fb staat
Anoniem
Straatmuzikant



Awesome! :d
Anoniem
Wereldberoemd



no one cares :c
ps. hilarisch verhaal :3
ik ga foto ook posten als ie op fb staat

ikr ;-;

oh god
Anoniem
Wereldberoemd



Awesome! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

HIHI
Anoniem
YouTube-ster



Anoniem
Wereldberoemd




HAHAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



Omfg even serieus wie is die knappe jongen????

HIJ IS NIET GAY  HAHAHAH

dat is Arno ;-;
maar veel te jong voor je Jari ♥
Anoniem
Wereldberoemd



Omfg even serieus wie is die knappe jongen????

HIJ IS NIET GAY  HAHAHAH

dat is Arno ;-;
maar veel te jong voor je Jari ♥

Omgg hoe oud dan??? Ik ben ook pas 19 en wie is Tarja hier????

hij is 13 man HAHAHA
Tarja is Tarja op vp
DarkDoll
YouTube-ster



OMG IK WIL JOUW OOK MEETEN ;~; 
JALOERS!!!


zotezien heb je het leuk gehad ^-^
Anoniem
YouTube-ster



Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow? :d
Anoniem
Wereldberoemd



OMG IK WIL JOUW OOK MEETEN ;~; 
JALOERS!!!


zotezien heb je het leuk gehad ^-^

uhu ;3 ik wil je te graag meeten ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

same shit ;-;

is goed ;3
DarkDoll
YouTube-ster



OMG IK WIL JOUW OOK MEETEN ;~; 
JALOERS!!!


zotezien heb je het leuk gehad ^-^

uhu ;3 ik wil je te graag meeten ;-;

Gaan we gauw is doen alleen idk wanneer xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste