Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik geef een weekje manager weg!
Gray
Wereldberoemd



:d Zeg voor wie het is (jezelf mag ook) en geef daar een rede bij waarom die persoon het verdient. Degene met de beste rede wint een weekje manager! 
Gray
Wereldberoemd



Mensen die al een manager hebben maken minder kans.
Gray
Wereldberoemd



Niemand heeft interesse xd
Anoniem
Wereldberoemd



Arabella of Poedersuiker! Ze zijn allebei ontzettend lief en ze steunen me wanneer ik ze nodig heb. Ik zou niet weten wat ik zonder ze moet. <3

Joline is nu ook op vakantie, dus het zou een leuke verrassing zijn als ze terug komt! Het is dan natuurlijk wel leuk als ze het krijgt als ze terug is hahaha. 

En nou ja, ik zou het zelf ook super leuk vinden aangezien mijn manager de 21ste is afgelopen. Maar ja, ik vind het zo egoïstisch om mezelf op te geven.
Anoniem
Minister of Pop



Ik gun het eigenlijk meerdere mensen
Account verwijderd




Ik gun het aan Saskia aka Foxy

Ik vind dat onze vriendschap verwaterd wat ik echt heel erg jammer vindt, buh ze is echt een lieverd en ze verdient het gewoon en ze is er voor me wanneer ik haar nodig heb <3
Tim
Wereldberoemd



Ik gun het 14 mensen en ga niemand voortrekken ;-; dusja, of 14 nominaties of geen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zou het aan Tinn alias Editors willen geven, ze is al langere tijd een hele goede vriendin van me en als ze lucht krijgt dat ik iets (qua item ofzo) zou willen hier, dan gaat ze het zelfs voor me zoeken. Daarnaast spamt ze me nog wel eens met cr/pd en ik zou het leuk vinden om haar iets terug te geven. c:
Anoniem
Minister of Pop



Ik gun het

Elsa want ze is lief en aardig en ze heeft geen manager
bloodstream ze is een lieverd hier en in real en ik wil haar laten merken wat ze voor me betekent
houvanramb ze is ook kei lief en aardig
Envy ik vind haar lief en een goede schrijfster ik gun het haar



en mezelf want ik zou het zien als een vervroegd verjaardagscadeautje want ik ben morgen jarig 
lena
YouTube-ster



ik zou het Sloeber gunnen omdat we al een jaar bff 's zijn en ze is super. Ik kan niet zonder haar. 
Account verwijderd




Jasmijn!!! Ze is gewoon awesome lol
Anoniem
YouTube-ster



Ik gun het Saynab aka awesomerd aka Undedected omdat ze echt super aardig is en ja awesome ofc ofc.

DarkDoll
YouTube-ster



Aan Robin aka Robin 

omdat ze een geweldige vriendin is waar mee ik niet zonder kan. Ze kan we is een opbeuring gebruiken, en ik wil heel graag wat voor haar doen. Alleen jammer genoeg kan ik dat niet dus zou ik dit wel erg leuk vinden voor haar. 


Gray
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Minister of Pop



H
Ralsei
Internationale ster



Felicia want ze is jarig vandaag. Ik zal eens een paar redenen geven.
Ze is mijn BFF.
Ze is Uniek.
Al vind ik het schrijven wat minder haar verhalen zijn meestal goed dus dan wordt een (O)RPG al een stuk leuker.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste