Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik wil jullie wat vertellen
nokia
Straatmuzikant



Ja eigenlijk wel ja
ik zal even me hart luchten!


Nou de laatste tijd begon ik me echt anders te voelen. Dat ik gelijk meiden leuk begon te vinden. Nou ik wil zeggen dat ik eigenlijk op beide val jongens zoals meisjes. Maar oké ik wil gewoon in me gemak voelen hier. ps: mod's en Admin geliefde niet opzoeken wie ik ben , ik wil het even zo vertellen en later werkelijk zeggen wie ik echt ben. Hoop dat jullie het begrijpen :s

Conclusie i'm Bi 
Anoniem
Straatmuzikant



ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu
Anoniem
YouTube-ster



ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu

nokia
Straatmuzikant



ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu

Dankje :d
Daddy
Internationale ster



ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu

Numb
Playback-ster



goed zo!!! wees jezelf

maar mail me ik ben benieuwd tho
nokia
Straatmuzikant



Ik dacht echt dat er slechte reacties gingen komen 
Daddy
Internationale ster



goed zo!!! wees jezelf

maar mail me ik ben benieuwd tho

nokia
Straatmuzikant



goed zo!!! wees jezelf

maar mail me ik ben benieuwd tho

Jasper nooh D:
Numb
Playback-ster



Ik dacht echt dat er slechte reacties gingen komen 

tuurlijk niet. van de 10 jongens hier vallen 9 op jongens en er zijn ook heel wat meiden hier die ook op meiden vallen.
Numb
Playback-ster



goed zo!!! wees jezelf

maar mail me ik ben benieuwd tho

Jasper nooh D:

u know ma name ok wie ben jij??????
Anoniem
Playback-ster



sorry maar ik snap niet waarom dit z'n big deal is het is vp dat je in rl dat niet durft te vertellen snap ik maar like het zit hier vol met bi's en gays en lesbos???? XD 
Anoniem
Playback-ster



Ik dacht echt dat er slechte reacties gingen komen 

tuurlijk niet. van de 10 jongens hier vallen 9 op jongens en er zijn ook heel wat meiden hier die ook op meiden vallen.

Numb
Playback-ster



sorry maar ik snap niet waarom dit z'n big deal is het is vp dat je in rl dat niet durft te vertellen snap ik maar like het zit hier vol met bi's en gays en lesbos???? XD 

racist
Account verwijderd




ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu

Anoniem
Karaoke-ster



ik vind het heel knap van je dat je het durft te vertellen! you go gurl uwu

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste