Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
ik ga zo lang mogelijk
Alessa
Popster



Online blijven op vp wiendoet er mee .
ik hou het niet eens vol tot 1 urr laat staan 12
Anoniem
Straatmuzikant



ik doe mee moet toch vasten dus ben tot 4u op
CRFJ
Internationale ster



ik wil ook best joinen
Alessa
Popster



ik doe mee moet toch vasten dus ben tot 4u op

Dan ben ik waarschijnelijk wel ofline mijn doel is tot 1 urr op te blijven daarna zie ik wel verder
Alessa
Popster



ik wil ook best joinen

Gezellie
Anoniem
Straatmuzikant



hh
themissfortune
Straatmuzikant



K hou t never vol en moet oprijd slapen van mama
Anoniem
Straatmuzikant



hh
Alessa
Popster



K hou t never vol en moet oprijd slapen van mama

Ligt eraan of ik erg moe ben wang anders hou ik het wel een poosje vol
Alessa
Popster



hh

Ty
themissfortune
Straatmuzikant



K hou t never vol en moet oprijd slapen van mama

Ligt eraan of ik erg moe ben wang anders hou ik het wel een poosje vol

K ben al een maand lang tot 12 half 1 soms 1 uur wakker
en dan tussen 8 en 11 er uit
Alessa
Popster



ik ben altijd tot 2 uur online maar dan is vp zo dood dat ik dan altijd denk "laat ik maar gewoon gaan slapen want er leeft toch niemand meer doei"
en dan 1 uur later slaap ik

hele lifestory

Xd ik kan het best lang vol houden zlf als bijna niemand is dan  logik in en uit  want dan denk ooh ik ga nu slapen 10 minuten later ben ik er weer :^/
Alessa
Popster



K hou t never vol en moet oprijd slapen van mama

Ligt eraan of ik erg moe ben wang anders hou ik het wel een poosje vol

K ben al een maand lang tot 12 half 1 soms 1 uur wakker
en dan tussen 8 en 11 er uit

Ja ik ook we
l allen ik slaap door als ik 5 minuten wakker word ofzo en weer ga liggen is het pas 11 uur dat ik weerwakker worc
themissfortune
Straatmuzikant



Ligt eraan of ik erg moe ben wang anders hou ik het wel een poosje vol

K ben al een maand lang tot 12 half 1 soms 1 uur wakker
en dan tussen 8 en 11 er uit

Ja ik ook we
l allen ik slaap door als ik 5 minuten wakker word ofzo en weer ga liggen is het pas 11 uur dat ik weerwakker worc

Nee ik kan dat dus niet, als ik wakker ben ben ik wakker en krijg ik mezelf niet meer in slaap
Silatunique
Landelijke ster



ik doe mee moet toch vasten dus ben tot 4u op

Alessa
Popster



K ben al een maand lang tot 12 half 1 soms 1 uur wakker
en dan tussen 8 en 11 er uit

Ja ik ook we
l allen ik slaap door als ik 5 minuten wakker word ofzo en weer ga liggen is het pas 11 uur dat ik weerwakker worc

Nee ik kan dat dus niet, als ik wakker ben ben ik wakker en krijg ik mezelf niet meer in slaap

Datheb ik voor s'nacht als ik dan wakker word  duurt het weer even voordat ik slaap
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste