Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Iemand die mijn CT sollicitatie wil keuren?
Gray
Wereldberoemd



Graag iemand die niet meedoet c:
Merel
Straatmuzikant



Ik? Ik heb besloten niet mee te doen.
Gray
Wereldberoemd



Ik? Ik heb besloten niet mee te doen.

Oké :)
Anoniem
Straatmuzikant



o euh ja tuurlijk, ik geef best wel harde kritiek ahahahah
Gray
Wereldberoemd



o euh ja tuurlijk, ik geef best wel harde kritiek ahahahah

Is goed hoor.
Gray
Wereldberoemd



Ik? Ik heb besloten niet mee te doen.


Ik mail je wel even.
Anoniem
Straatmuzikant



Ik? Ik heb besloten niet mee te doen.

Anoniem
Playback-ster



Ja hoor 
Gray
Wereldberoemd



Ja hoor 

Naar jou durf ik het niet te sturen ;__;
Anoniem
Playback-ster



Ja hoor 

wout ga je niet weer meedoen? iemand zei dat toch..

LOOOOOOOL welke sukkel zegt dat nou weer XDDDDDDDD tuurlijk niet 
Anoniem
Playback-ster



Ja hoor 

Naar jou durf ik het niet te sturen ;__;

hahahahahah XD 
Gray
Wereldberoemd



Ja hoor 

Naar jou durf ik het niet te sturen ;__;

hahahahahah XD 

Maar oké ik stuur wel xd
Gray
Wereldberoemd



ik

NO
Anoniem
Playback-ster



wout ga je niet weer meedoen? iemand zei dat toch..

LOOOOOOOL welke sukkel zegt dat nou weer XDDDDDDDD tuurlijk niet 

jij HAHAHAHAHAHAHAHA
jij had het op een topic gezet dat je na een minuut had verwijderd dacht ik HAHAHA

eigenlijk niet? op een topic stond er ''wie doet mee'' en toen zei ik

IK



grapje
en dan gif van elsa ''i'm never going back''


dus je moet echt beter lezen kind 
Anoniem
Playback-ster



jij HAHAHAHAHAHAHAHA
jij had het op een topic gezet dat je na een minuut had verwijderd dacht ik HAHAHA

eigenlijk niet? op een topic stond er ''wie doet mee'' en toen zei ik

IK



grapje
en dan gif van elsa ''i'm never going back''


dus je moet echt beter lezen kind 

ik zag dat 'grapje' niet
dus jij moet dan niet zo gemeen tegen me reageren want iedereen maakt fouten

ja maar het verschil is dat jij er heel veel maakt 
Gray
Wereldberoemd



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste