Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Zien jullie mij als Competitie Team lid?
Anouk in het CT?
Toothless
Wereldberoemd



Ja, ik vroeg me af of jullie mij als CT-er zien. Ik wil misschien meedoen met de verkiezingen namelijk. C: Het liefst een argument geven bij je mening, want daar kan ik het meest mee.
Anoniem
Playback-ster



nah 
Anoniem
YouTube-ster



Ja, want je organiseert soms eens dingen en ze zijn altijd goed uitgewerkt enz.!
Anoniem
Playback-ster



nah 

Want ik vind je layouts niet goed genoeg, en ik weet dat dat geen eis is maar er is veel concurrentie deze verkiezing die dat in mijn ogen wel goed kunnen en ik vind je te gevoelig, als ct´er word je best vaak afgezeken namelijk XD 
Toothless
Wereldberoemd



Ja, want je organiseert soms eens dingen en ze zijn altijd goed uitgewerkt enz.!

Dank je!
Anoniem
Playback-ster



nah 

Whats wrong with you omg
je zegt niet eens why

Zegt de girl die mensen dood wenst en dan een ban krijgt en vervolgens terugkomt alsof er geen ene fuck gebeurt is? XDDDDDDD 
Toothless
Wereldberoemd



nah 

Want ik vind je layouts niet goed genoeg, en ik weet dat dat geen eis is maar er is veel concurrentie deze verkiezing die dat in mijn ogen wel goed kunnen en ik vind je te gevoelig, als ct´er word je best vaak afgezeken namelijk XD 

Bedankt voor je feedback! C:
Account verwijderd




nah 

Whats wrong with you omg
je zegt niet eens why

Zegt de girl die mensen dood wenst en dan een ban krijgt en vervolgens terugkomt alsof er geen ene fuck gebeurt is? XDDDDDDD 

0.0 Dat is.. erg
Toothless
Wereldberoemd



Mensen, ajb geen ruzie hier.. Dat was niet waarvoor ik dit tipic maakte. ;)
Toothless
Wereldberoemd



@JUNI liefje nog wel? xp

Hh
Anoniem
Popster



nah 

Want ik vind je layouts niet goed genoeg, en ik weet dat dat geen eis is maar er is veel concurrentie deze verkiezing die dat in mijn ogen wel goed kunnen en ik vind je te gevoelig, als ct´er word je best vaak afgezeken namelijk XD 

Ik kan ook geen lay-outs maken
Toothless
Wereldberoemd



nah 

Want ik vind je layouts niet goed genoeg, en ik weet dat dat geen eis is maar er is veel concurrentie deze verkiezing die dat in mijn ogen wel goed kunnen en ik vind je te gevoelig, als ct´er word je best vaak afgezeken namelijk XD 

Ik kan ook geen lay-outs maken

Echt niet? Volg je wel die curcus dan? Dat was dan toch verplicht?
Ik kan alleen lay-outs maken op paint.
Anoniem
Minister of Pop



Hoe in hemelsnaM moet ik die sessie volgen als ik haast altijd op me ipadzit
Anoniem
YouTube-ster



Hoe in hemelsnaM moet ik die sessie volgen als ik haast altijd op me ipadzit

dan ga je op de laptop/computer?
Anoniem
Minister of Pop



Hoe in hemelsnaM moet ik die sessie volgen als ik haast altijd op me ipadzit

dan ga je op de laptop/computer?

Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm
Silatunique
Landelijke ster



Eerlijk gezegd niet. :$ Nou, je kunt het wel worden, dat zeker. Maar ik kan me het niet echt voorstellen. XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste