Oase schreef:
Ik hoop dat jullie mij wat tips/commentaar/complimenten konden geven over mijn sollicitatie en ik zou ook graag willen weten als jullie mij wel in CT zien zitten?
Mijn inzending:
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Four&show=blog&id=19167
Ik hoop dat jullie mij wat tips/commentaar/complimenten konden geven over mijn sollicitatie en ik zou ook graag willen weten als jullie mij wel in CT zien zitten?
Mijn inzending:
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Four&show=blog&id=19167


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19


