Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Four in CT?
Anoniem
Minister of Pop



Ik hoop dat jullie mij wat tips/commentaar/complimenten konden geven over mijn sollicitatie en ik zou ook graag willen weten als jullie mij wel in CT zien zitten?

Mijn inzending:
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Four&show=blog&id=19167
Anoniem
Minister of Pop



hh
Anoniem
Minister of Pop



Nobody? sad
Daddy
Internationale ster



oh laat maar is een andere anouk haha xd
Toothless
Wereldberoemd



Wauw, nice! Wil je de mijne ook beoordelen?
Anoniem
Minister of Pop



Had je toenet geen andere solliciatie?

Niet dat ik weet xd
Daddy
Internationale ster



Had je toenet geen andere solliciatie?

Niet dat ik weet xd

laat maar was een andere anouk ahah sorry
Anoniem
Minister of Pop



Had je toenet geen andere solliciatie?

Niet dat ik weet xd

laat maar was een andere anouk ahah sorry

hahaha no problem ;)
Anoniem
Minister of Pop



Wauw, nice! Wil je de mijne ook beoordelen?

Sure! c:
Daddy
Internationale ster



 Die grote competitie vind ik niet echt een grote competitie idk maar de kleine is wel leuk c: 
SUcces!!!
Merel
Straatmuzikant



JAJAJA
Anoniem
Minister of Pop



 Die grote competitie vind ik niet echt een grote competitie idk maar de kleine is wel leuk c: 
SUcces!!!

Ja, nu je het zegt begin ik er ook over te twijfelen hahah :$
JIJ OOK!!!
Anoniem
Minister of Pop



JAJAJA

Ty ♥
Anoniem
Minister of Pop



hh :)
Gray
Wereldberoemd



Alleen die grote competitie is niet echt een grote competitie. Met grote competitie bedoelen ze volgens mij met meerdere rondes enzo (Denk aan VPNTM en THG). Verder wel goed! Wat vind je van de mijne?
Anoniem
Minister of Pop



Alleen die grote competitie is niet echt een grote competitie. Met grote competitie bedoelen ze volgens mij met meerdere rondes enzo (Denk aan VPNTM en THG). Verder wel goed! Wat vind je van de mijne?

Oh oké. Er is momenteel zoveel concurrentie dus het gaat nog lastig om er door te komen :p
Bedankt voor de tip, deze zal ik meenemen zodra er weer nieuwe competities zijn.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste