Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
NIGHT PARTY! (Aankondiging)
Toothless
Wereldberoemd





Ja, ik weet dat elf uur nog geen nacht is, maar het stond gewoon leuk zo. xd


Voor degenen die de poster in het groot willen zien: Even het url linkje kopiëren en in je balk plakken. ;) En voor degenen die zich afvragen hoe het met het slapen moet: Verplaats je eens in mensen die nachtdiensten draaien en ga na de party een paar uurtjes slapen. Ga ik ook doen. ;)

Lianne is hier trouwens van op de hoogte, voor degenen die zich dat afvroegen. Ik heb haar toestemming.
Daddy
Internationale ster



Ik zal er wel zijn tot 4uur ofzo ahha 
Toothless
Wereldberoemd



Lijkt me leuk. (:

Dank je! Ik hoop dat je kan en mag. (:
Toothless
Wereldberoemd



leuk

Ben je erbij?
Anoniem
Wereldberoemd



ik ben er sws eyebrows
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb de laatste tijd geen tijd meer voor de pc ik zit er al 6 maanden niet meer aan toevallig nu even dus denk niet dat ik er ben, wss lig ik gewoon te slapen om 2 uur nachts. XD
Toothless
Wereldberoemd



ik ben er sws eyebrows

Super leuk!
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb de laatste tijd geen tijd meer voor de pc ik zit er al 6 maanden niet meer aan toevallig nu even dus denk niet dat ik er ben, wss lig ik gewoon te slapen om 2 uur nachts. XD

Ahw, jammer. Misschien kun je de eerste drie uurtjes erbij zijn? 
Account verwijderd




Ik ben er wel tot 3/4 uur xd
Anoniem
Wereldberoemd



ik ben er sws eyebrows

Super leuk!

ja duuh
want ik ben de verrassing ik ga een dansje voor jullie doen eyebrows
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb de laatste tijd geen tijd meer voor de pc ik zit er al 6 maanden niet meer aan toevallig nu even dus denk niet dat ik er ben, wss lig ik gewoon te slapen om 2 uur nachts. XD

Ahw, jammer. Misschien kun je de eerste drie uurtjes erbij zijn? 

Als me gsm nog niet leeg is zal ik er zijn tot 12 of zo. XD
Toothless
Wereldberoemd



ik ben er sws eyebrows

Super leuk!

ja duuh
want ik ben de verrassing ik ga een dansje voor jullie doen eyebrows

Wel eerst dansles nemen hè (a)
xAnna
Straatmuzikant



Idk of mijn vakantie dan al afgelopen is
nee echt srs
ik heb geen idee wanneer ik weer naar school moei
Daddy
Internationale ster



mag ik misschien een andere aankonding plaatje maken? :$
Anoniem
Wereldberoemd



Super leuk!

ja duuh
want ik ben de verrassing ik ga een dansje voor jullie doen eyebrows

Wel eerst dansles nemen hè <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

tss ik dans als hobby ja o-O
themissfortune
Straatmuzikant



Dan ben ik op vakantie
had het 15-16 geweest had t wel gemunt dan ben ik even een nachtje thuis
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste