Toothless schreef:
Hoi hoi, ik ben op zoek naar een aantal (het liefst drie) mensen die in de nacht van 16 op 17 augustus competities willen organiseren voor mijn Night Party. Zie dit topic voor meer info over die party.
Nog even wat belangrijke dingetjes voordat je je aanmeld:
- Ik wil alle competities van te voren goedkeuren
- De prijzen bepalen we in overleg omdat ik deze moet betalen (misschien kan ik van VP wat krijgen, dit moet ik nog overleggen.)
Competitie organisatoren:
- Dreamcatcher
Hoi hoi, ik ben op zoek naar een aantal (het liefst drie) mensen die in de nacht van 16 op 17 augustus competities willen organiseren voor mijn Night Party. Zie dit topic voor meer info over die party.
Nog even wat belangrijke dingetjes voordat je je aanmeld:
- Ik wil alle competities van te voren goedkeuren
- De prijzen bepalen we in overleg omdat ik deze moet betalen (misschien kan ik van VP wat krijgen, dit moet ik nog overleggen.)
Competitie organisatoren:
- Dreamcatcher


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Lijkt me echt leuk!
Lijkt me echt leuk!
