Anke schreef:
Dat er niet echt iets speciaal is nu de site 2 jaar bestaat, buiten het artikel van het NT en de competitie van het CT. Maar like, geen code ofzo voor weet ik veel wat of geen speciale achtergrond van de website.
Dat er niet echt iets speciaal is nu de site 2 jaar bestaat, buiten het artikel van het NT en de competitie van het CT. Maar like, geen code ofzo voor weet ik veel wat of geen speciale achtergrond van de website.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


