Anke schreef:
Toen VP net begon.
Heeft er iemand nog een plaatje van toen VP helemaal roze enzo was want dit is de oudste lay-out van vp die ik kon vinden:
Check die shout van Wout haha, toen was iedereen nog rijk omdat je elke dag geld kreeg en spamde iedereen de shout vol omdat dat toen nog voor pd was haha. Oooh, herinneringen.
http://2.bp.blogspot.com/-I6GgPgRlO38/ULniJ4Vf95I/AAAAAAAAAC0/3SeVSuy8qpg/s1600/virtual+popstar.jpg
Toen VP net begon.
Heeft er iemand nog een plaatje van toen VP helemaal roze enzo was want dit is de oudste lay-out van vp die ik kon vinden:
Check die shout van Wout haha, toen was iedereen nog rijk omdat je elke dag geld kreeg en spamde iedereen de shout vol omdat dat toen nog voor pd was haha. Oooh, herinneringen.
http://2.bp.blogspot.com/-I6GgPgRlO38/ULniJ4Vf95I/AAAAAAAAAC0/3SeVSuy8qpg/s1600/virtual+popstar.jpg


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


!!!!!!!!!!!!!!!!!